آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اردیبهشت ماه 1398 = 18-05 2019

"حفظ امنیت" برای خامنه ای در فضای مجازی

خبرگزاری هرانا – سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی از شناسایی و برخورد با سه گروه در این استان به دلیل فعالیت در زمینه مدلینگ در فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد که پرونده اعضای این گروه‌ها به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی از شناسایی و معرفی اعضای سه گروه به دلیل فعالیت در زمینه مدلینگ در فضای مجازی به نهادهای قضایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سپاه این افراد را بخشی از “شبکه سازمان‌یافته ابتذال” خوانده و گفته برخورد با آنان نتیجه “تلاش شبانه روزی سازمان اطلاعات سپاه” استان مرکزی و مطابق دستور آیت‌الله خامنه‌ای برای “حفظ امنیت در فضای مجازی” بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است که اعضای این گروه‌ها “با هماهنگی مقام‌های قضایی” احضار شده‌اند و پرونده آنان برای تصمیم‌گیری به مرجع قضائی ارسال شده است.

در سال‌های اخیر چندین عکاس، مدل، مربی رقص و شماری از شهروندان عادی برای انتشار تصاویری در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی بازداشت شده‌اند. حدود ۳ سال پیش قوه قضاییه ایران چند نفر را به دلیل فعالیت در زمینه مد و مدلینگ بازداشت کرد. دادسرای جرایم رایانه‌ای ایران آن زمان گفته بود که عملیات “عنکبوت ۲” برای شناسایی آن افراد دو سال طول کشیده است.

علاوه بر این شمار دیگری از شهروندان نیز در استان‌های گیلان، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و… در موارد مشابه بازداشت شده بودند.



حکومت مذهبی اخوندی May 19, 2019 05:42 AM

ببینید وضعیت وخیم اقتصادی مملکت را که نادانان واحمقها با تکیه برقوانین بیش از هزاران سال قبل رقم زده اند وجالبه که مثلا کنار رفتن روسری یک خانم دراتوموبیل شخصی خودش جرمه واحظاریه ودادگاهی میشه ولی همین حاکمان دزد وفاسد چشم خود را بر فقر وفحشا وغارت مملکت ونابودی اب خاک وکوه وجنگل ودریا بسته اند چرا؟ چون از روی حماقنشان هیچ اهمیتی به فردای این مملکت نمیدهند وچه بسا میدانند امروز وفردا باید بروند وتمومه ماجرا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: