آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مرداد ماه 1398 = 12-08 2019

فیلم؛ رهبر روی خون کشته شدگان پا گذاشته‌

افشاگری مرتضی رکن آبادی برادر غضنفر رکن آبادی سفیر پیشین جمهوری اسلامی (فیلم زیر) که در حادثه مراسم حج در سال ۱۳۹۴ بهمراه صدها تن دیگر کشته شد، به جنجالی در درون رژیم ملاها تبدیل شده است.

مرتضی رکن آبادی گفته: مسئولان روی خون کشته شدگان منا پا گذاشته‌اند و در مذاکره با عربستان اتهام این کشور مبنی بر مقصر بودن زائران ایرانی در این حادثه را پذیرفته‌اند.

وی گفت: مسئولان جمهوری اسلامی سال گذشته توافق‌نامه‌ای را در مذاکرات حج امضا کردند که بر اساس آن پذیرفته‌اند آنچه در منا اتفاق افتاد مقصرش ایرانی‌ها بودند تا بتوانند راه حج را باز کنند.

به‌ دنبال این افشاگری باندهای حکومتی همدیگر را متهم می‌ کنند. برخی وزارت‌ خارجه و ظریف را و برخی نمایندگی خامنه‌ای در امور حج را مقصر می‌دانند.

سایت "خبرآنلاین" نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به این انتقادها می‌گوید با اطلاعاتی که به دست آورده، اگر مذاکراتی هم انجام شده باشد وزارت خارجه در آن نقشی نداشته و "حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت" (بعثه) مسئول و مجری مذاکرات بوده است.




www.youtube.com/watch?v=w0vFL35hyOk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام August 13, 2019 03:53 AM

آخوندهای مفعول فقط جلوی ملت ایران هارت و پورت میکنند وگرنه لنگ‌های خودشان و ناموس نداشته‌شان همیشه برای اعراب به خصوص عربستانیها بالای بالاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: