آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 خرداد ماه 1398 = 22-05 2019

تعیین مکان اجرای حکم شلاق وزیر احمدی نژاد

سخنگوی قوه قضائیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص مکان اجرای حکم شلاق حسین هدایتی و مدیران عامل بانک سرمایه اظهار کرد: دادسرا در مرحله اجرای حکم تدبیر لازم را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: صدور حکم شلاق در انظار عمومی به این معنا نیست که محکومان را در خیابان‌های شهر شلاق بزنند بلکه در زمان اجرای حکم تعدادی از مرتبطان با پرونده دعوت می‌شوند تا حکم در حضور یک جمع اجرا شود که تصمیم گیری نهایی با اجرای احکام است.

اسماعیلی ادامه داد: ممکن است در زمان اجرای حکم تعدادی از افراد داخل محوطه زندان جمع شوند و یا حکم در دادسرا با حضور چند نفر اجرا شود.

وی گفت: در رابطه با اجرای حکم در انظار عمومی، قصد اجرای حکم در حضور چند نفر است و مقصد اجرای حکم در خیابان و سر چهارراه نیست.

گفتنی است؛ حسین هدایتی (متهم پرونده بانک سرمایه)، پرویز کاظمی، علی بخشایش و محمد رضاتوسلی مدیران عامل بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس، محرومیت دائم از مشاغل دولتی و ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شدند.



شهنام May 22, 2019 10:57 AM

چند روز دیگر میگویند حسین هدایتی شلاقش را خورد و الان در زندان است ولی در حقیقت با یک پاسپورت جعلی و یک نام جدید در کانادا ساکن میشود و به ریش ملت ایران میخندد

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek May 22, 2019 12:06 PM

اکنون که نوبت خودیها رسیده که مزه قانون شریعه و عدل اسلامی را بچشند میخواهند پرونده را ببندند و از آنجایی که امت اسلام حال و حوصله پرسش و پاسخ را ندارد همه چیز به فراموشی سپرده خواهد شد‏

گزارش یا اعتراض به این نظر


tak tirandaz May 22, 2019 05:44 PM

چطوریه ,,کسی که یک هندوانه می دزده دست و پا قطع میکنین ولی اینگونه اختلاس ها یا به قول خودتان بی نظمی در سیستم مبارک اقتصادی اسلامی ۲۰ سال زندان و شلاق کفایت میکند تازه سال باد هم به قید ضمانت و وثیقه آزاد این چه اسلامیه شما به چه مینازید ؟؟
چند جور اسلام در ایران داریم ؟؟ اصلا اسلام چه میگه ؟؟ همه را گیج کردید از زنجانی چه خبر ؟؟ اسلام مرغ پخته هم خنده ش میگیره به این اسلام رنگارنگ روسری نداری تجاوز و اعدام ,,,میلیارد ها میدزدی چند ماه یا حد اکثر دو سال و وثیقه از پول دزدی و چند ضربه شلاق میتونید یه تعریف درست حسابی از این اسلامتون بکنین ما هم حالیمون بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: