آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 خرداد ماه 1398 = 23-05 2019

دستگیری ۳۰ مرد و زن در کلاس مختلط یوگا

خبرگزاری هرانا – امروز در گرگان دستکم ۳۰ شهروند در حین تمرین یوگا در یک منزل مسکونی به بهانه آنچه که “پوشش نامناسب” تلقی شده بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، امروز ۲ خرداد ۱۳۹۸، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان از دستگیری حدود ۳۰ زن و مرد با “پوشش نامناسب” که برای آموزش یوگا، در یک منزل مسکونی در گرگان جمع شده بودند، خبر داد.

عصر امروز مسعود سلیمانی گفت: “فردی در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بود که از همین طریق موفق به برقراری ارتباط با یکسری از افراد شد”.

وی در ادامه گفت: “این فرد مجوز باشگاه نداشت و کلاس‌های آموزش یوگا را در یک منزل مسکونی در گرگان برگزار می‌کرد. زنان و مردان در این منزل با پوشش نامناسب حاضر می‌شدند و رفتارهای نابهنجاری داشتند”.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان اعلام کرد: “با رصد فعالیت‌ها و آمد و شدها به این منزل مسکونی، امروز ماموران حدود ۳۰ زن و مرد که با پوشش نامناسب در منزل مسکونی این فرد حضور داشتند دستگیر کردند. برای فرد قانون‌شکن نیز پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است”.

لازم به ذکر است که ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: