آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 مرداد ماه 1398 = 26-07 2019

فیلم؛ اعتراف: بجای نماز جمعه به سینما می‌روند

آخوند احمد خاتمی، امام‌جمعه خامنه ای در تهران امروز گناه خلوت شدن نماز جمعه‌ها را به گردن رسانه‌ها انداخت و گفت: رسانه‌ها چه مکتوب چه فضای مجازی، نماز جمعه را تخریب نکنند، خوشحال نباشند که نماز جمعه خلوت شده است. تخریب نماز جمعه سرمایه‌سوزی است. الحمدالله صداوسیما در میدان است و انتظار می‌رود که تلاش بیشتری کنند و برنامه‌هایی برای تشویق مردم برای نماز جمعه بگذارند.

رئیس فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی نیز پیش تر گفته بود: برای مردم در ماه مبارک رمضان سینمای شبانه راه‌ انداخته‌اند. یکی از تبعات راه‌اندازی سینماهای شبانه این است که بسیاری از خانواده‌ها از حضور در برنامه‌های معنوی و انسان‌ساز در مساجد باز می‌مانند.

فیلم زیر: کسادی بازار مساجد و شیادی آخوندها




www.youtube.com/watch?v=jngQJexb3d8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین May 26, 2019 07:10 PM

روزِ آدینه هیچ رویدادی٬ فیلمی و یا عکسی از نمازجمعه نبود٬ گویا آمارِ شرکت کنندگان در نمازجمعه بسیار اندک بوده است و همچنین مَزگِت ها تهی از مردم به همین سبب آیین هایِ رمضان را در پارک ها برگذار می کنند٬ چنانچه نادانی اینان مرز ندارد و به گمانشان مردم گردِ اینان خواهند آمد
آیا کسی از شما مزدوران میتواند پاسخی برایِ چنین نادانی هایی پیدا کند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 26, 2019 11:43 PM

نِگرش از برنامه‌های معنوی و انسان‌ساز در مزگت ها٬ همان برنامه هایِ طوسی سازی است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: