آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 خرداد ماه 1398 = 30-05 2019

آلت قتل در دست خبرنگار اطلاعاتی چه می‌کند؟

روزنامه اعتماد در گزارشی به نحوه پوشش صدا و سیما در مورد پرونده محمدعلی نجفی نوشته است: «آلت قتل در دست خبرنگار صداوسیما چه می‌کند و چرا پرونده‌های فساد پشت درهای بسته‌اند و حالا خبر پرونده نجفی لحظه به لحظه پوشش خبری زنده می‌گیرد؟»

این روزنامه در ادامه این گزارش به مصاحبه با محمدرضا گیوکی، قاضی سابق جنایی و وکیل دادگستری پرداخته و نوشته است: «این نحوه انعکاس را مغایر با پیشگیری از جرم می‌دانم. این قدر راحت اسلحه را در دست گرفتن و فشنگ‌هایش را شمردن اصلا کار خبرنگار نیست. تحقیقات در این مرحله باید کاملا محرمانه باشد و برملا کردنش هم از نظر پیشگیری از جرم کار غلطی است و هم این که یک درصد باید احتمال بدهیم که یک عامل دیگری در این قتل دخیل باشد.»




www.youtube.com/watch?v=BwrvQhsX5z4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



یک ایرانی May 30, 2019 10:28 PM

در جمهوری اسلامی خبرنگاران صدا و سیما همگی از دستگاههای اطلاعاتی و سپاه به این کار گمارده شده اند و وقتی که این خبرنگار صدا و سیما رتبه بالاتری از یک سرهنگ آگاهی دارد پس وقتی دستور میدهد که اسلحه را جلوی دوربین بیاورید سرهنگ آگاهی نمیتواند جلوی این خبرنگار مقاومت کند و دستورش را باید عملی کند ولی در همه جهان تا زمان دادگاه و حتی وکیل مدافع و یا دادستان هم اجازه دست زدن به اسلحه ای که مقتول با آن کشته شده ندارند ولی در نظام هرجایی جمهوری اسلامی قوانین فقط برای سرکوب مردم آماده شده اند و قوانین برای سران نظام و یا حداقل آنها که بوسیله خامنه ای انچین شده اند به حساب نمی آید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: