آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 تیر ماه 1398 = 17-07 2019

رئیس دادگاه به نجفی: بهتر است اعتراف کنید

.در دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل همسر شهردار سابق تهران، رئیس دادگاه اظهار داشت: آقای نجفی شما وزیر سابق آموزش و پرورش بودید، نوک مداد را نشکسته‌اید که می‌گویید اشتباه کردم؛ شما آدم کشتید. اینجا صحنه سیاست نیست که به راحتی کنار بکشید شما مرتکب قتل عمد شده‌اید. بعد گفتید که او پرستو است و با نهادهای امنیتی در ارتباط است.

قاضی کشکولی در این هنگام به وکیل مدافع اولیای دم تذکر داد و گفت: ما مقررات آیین دادرسی کیفری را قرائت کردیم و توقع این است که شما وکلا که حقوقدان هستید دقت کنید و بیان الفاط ناجوانمردانه در شان دادگاه نیست.

وکیل مدافع اولیای دم ادامه داد: متهم یکبار گفته می‌خواسته میترا استاد اطلاعات شخصی من را به خبرنگار بدهد، ایشان ۴۰ سال است که در سیاست مملکت است و از ما بهتر می‌داند نهادهای امنیتی کارشان طبقه‌بندی اطلاعات است. مقتوله می‌خواسته با خبرنگار حرف بزند و کار خبرنگار انتشار است. می‌دانیم به خبرنگار چه می‌خواسته بگوید چون انگیزه شخصی در ماهیت ماجرا تأثیری ندارد.وی افزود: بهتر است یکبار برای همیشه متهم اعتراف کند و بگوید مرتکب قتل عمد شده و تقاضای بخشش کند.

در ادامه جلسه دادگاه نجفی با حضور در جایگاه و پس از معرفی خود در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه آیا اتهامات خود را قبول دارید یا خیر؟ در دفاع از خود گفت: آنچه که اتفاق افتاده را قبول دارم و توضیح می‌دهم اما اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم.



Hamid June 2, 2019 04:54 PM

من نمیدانم چرا نمی خواهید بپذیرید از رهبر تا رده آخر این قوم یک مشت ادم بیشعور بی منطق و بی حیا بیش نیستند باید باین خبرنگاران و نویسندگان گفت و تقاضا کرد با اینها دهن بدهن نشوند و ازاینها سوال نکنند و بطور کلی ادمشان حساب نکنند دیگر۴۰ سال است که همه چیز روشن شده همه چیز به اثبات رسیده نه شرف دارند نه معرفت و نه اصالت یک مشت فرصت طلب بی لیاقت بی وجدان امتحان کنید راجع به هر چیز بجز حاکمان و دولتمردان وکلاً عقاید و نظرات شان اصلا نه حرفی بزنید و یا چیزی بنویسید و به اینها نشان بدهید که ارزش ما بیشتر از این است که با شما ویا راجب بشما وقتمان را تلف کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mina minavand June 2, 2019 08:38 PM

پسر کو ندارد نشان ز پدر

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا June 3, 2019 12:39 AM

از یه بچه آخوند چه انتظاری هست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 17, 2019 05:20 PM

این بازی ها برایِ چیست؟
نجفی یا آدمکش است و یا اینکه نیست و می خواهند از او اعتراف زورکی بگیرند و این یک پیش آمد نبوده است بازدهٔ همکاری با تبهکاران همین است آن اندازه بر سرِ پوکِ همدیگر بکوبید و بمیرید تا ما هم تماشا کنیم و بخندیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: