آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 خرداد ماه 1398 = 08-06 2019

فیلم؛ تو دهنی هموطنان اهل سنت به خامنه ای

فیلم زیر: با‌ آنکه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت تهران پیرو مذهب اهل سنت و جماعت هستند، جمهوری اسلامی اجازه داشتن حتی یک مسجد در پایتخت به آنها نمی‌دهد. به همین دلیل این دسته از مردم و جوانان اهل سنت در تهران مجبورند تا نماز جمعه و یا عید فطر و قربان را در ساختمان‌های بزرگ که به آنها نمازخانه گفته می‌شود، به نوبت برگزار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

احضار و بازجویی امام جماعت یکی از مساجد اهل سنت در سنندج
نیروهای امنیتی مانع از برگزاری نماز عیدفطر اهل سنت در تهران شدند

خبرگزاری هرانا – نایب امام جماعت یکی از مساجد سنندج، از سوی اداره‌ی اطلاعات این شهرستان برای ساعاتی احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. گفته می شود این احضار به دلیل اعلام روز سه شنبه به عنوان روز عید فطر توسط وی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبە ١٣ خرداد ۱۳۹۸، “عبدالقدوس حسینی“ نایب امام جماعت مسجد سرهنگ سنندج ساعاتی در ادارە‌ اطلاعات این شهرستان تحت بازجویی قرار گرفت.

این اقدام در پی آن صورت گرفته بود که روز سه شنبه ۱۴ خردادماه توسط وی روز فطر اعلام شده بود.

طی دو هفتە‌ گذشتە روحانیون اهل سنت در شهرهای مختلف به نهادهای امنیتی احضار شده و بە آنها هشدار دادە شده بود که به علت مصادف‌ بودن با سالروز مرگ آیت‌الله خمینی، نباید روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد را عید فطر اعلام کنند.


اینهم از "وحدت اسلامی" خامنه ای در عید فطر

در حالی که نماز عیدفطر در مصلای تهران و دیگر شهرهای ایران برای مسلمانان شیعه برگزار شده که گزارش‌ها حاکی است نیروهای امنیتی از برگزاری نمازعیدفطر اهل سنت در نمازخانه یافت‌آباد جلوگیری کردند.

به گزارش صدای آمریکا، محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۱۵ خرداد در توئیتی خبر از ممانعت از برگزاری نماز عیدفطر اهل سنت را منتشر کرده است .

این نماینده مجلس در این‌باره نوشته است که پس از پیگیری زیاد با برگزاری نماز عید فطر در نمازخانه اهل سنت در یافت آباد تهران اعلام موافقت شد. امروز اطلاع دادند پلیس حتی از برگزاری نماز صبح هم جلوگیری کرده است.

صادقی در ادامه عنوان کرده که با هر مسئولی تماس گرفته یا در دسترس نیست یا جواب نمی دهد یا می گوید «به من مربوط نیست!.»

ممنوعیت‌ برگزاری نماز عیدفطر برای اهل سنت در شرایطی است که آن‌ها در پایتخت ایران هیچ مسجدی ندارند.




www.youtube.com/watch?v=v9iqROLYuQM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی June 5, 2019 03:02 PM

تا این بساط اهریمنی از کشور ما برچیده نشود همین است که هست وهمین خواهد بود که طی چهل سال گذشته بوده است این نظام فاسد وخدافروش وپیامبر فروش ودکه دار دین اگر مجال داشته باشد توی صندوق خانه های مردم هم سرک میکشد که ببیند درآنجا چه میگذرد این که نماز عید فطر اهل تسنن است خمینی گوربگوری نهالی را کاشت که میوه آن نفرت و دشمنی و آتش افروزی ونفاق و دشمن تراشی است ولاغیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین June 5, 2019 08:10 PM

این کاروانِ اهریمن٬ دیو وارونه کار است اگر اهل سنت در جشنِ فطر نماز نمی خواندند٬ آنها را مجازات میکردند در اینجا باید بگویم که این اهریمنان ندانسته کارِ نیک کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek June 8, 2019 01:19 PM

اسلام اسلام است و یکی از عوامل مهم شوربختی ایران و ایرانی بوده و هست بهتر است از این بازی اسلام شیعه و اسلام سنی که هردو نابود کننده فرهنگ کشورهای مسلمان بوده خوداری کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر مافیای اسلامی ایران June 8, 2019 05:40 PM

مسلمون ضد مسلمون ، از این بهتر دیگه نمیشه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین June 8, 2019 11:27 PM

بیشترِ فلسطیی ها سُنی هستند و از رویدادِ پیشگیریِ اهل سنت به مَزگِت برایِ جشنِ فطر در ایران بسیار خشمگین شدند و میدانند که به فرمانِ خامنه ای٬ آنها هتا یک مَزگِت هم ندارند فلسطینی ها بسیار زیرکانه پیش می روند و میدانند که انگیزهٔ خامنه ای٬ فرامانروایی و شیعه کردنِ همه در خاورمیانه است به همین سبب٬ هرگز این پروانه را به او نخواهند داد هتا اگر اسرائیل را به تصرفِ خود در بیاورند
دلار را می گیرند و او را یک دیوانه می پندارند و در پایان با یک اُردنگی به او پشت خواهند کرد و بدینگونه دیدنِ چنین دمی را نباید از دست داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: