آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 خرداد ماه 1398 = 05-06 2019

ایران؛ بگید خدا بیامرز فقط زیادی حرف می‌زد!

بیژن اشتری- نویسنده و مترجم روزنامه سازندگی (وابسته به حزب كارگزاران) در نقدی بر موضع دبیركل همین حزب (كرباسچی) علیه محمدعلی نجفی (عضو سابق این حزب كه اخیرا همسر دوم خود را با شلیك گلوله به قتل رساند)، ادعایی سنگین علیه كرباسچی كرده اما بعد از ساعاتی آن را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.

به گزارش بهارنیوز، وی گفته که به دلیل «تهدید» این پست را حذف کرده و نوشته است: الان یادم افتاد که من در روزنامه سازندگی که جناب کرباسچی از گردانندگان آن است، مطلب می‌نویسم. به گمانم گاف دادم!...خلاصه اگه من امروز و فردا مُردم یا از طبقه پنجم مجتمع فریهان سقوط کردم در جریان باشید. بگید خدا بیامرز مترجم خوبی بود فقط زیادی حرف می‌زد!



آرش - صبحی June 6, 2019 09:40 AM

با قلم ونوشته های بیزن اشتری آشناهستم به فضولی های خبرنگاری اوهم تا حدودی آشنائی دارم در کار خودش قلم زبده و نیشداری دارد وقتی قلم برکاغذ میگذارد میتواند غلامحسین کرباسچی را به لرزه بیندازد غلامحسین کرباسچی دراظهار نظرخود در مورد نجفی شروع کرده بود به تخریب و کیش شخصیت کسی که زمانی همه این آقایان اورا انسانی مصلح میدانستند و معرفت وفضیلت حکم نمیکرد که کرباسچی اونطوذ نجفی را با واژگان له کند بیژن اشتری به دوروئی های کرباسچی پرداخته بود وچون میدانست که دبیر کل حزب فصلی کارگزاران چنین مطالبی را بر نمیتابد آنرا حذف کرد ومن تردید ندارم که احتمال اخراج ایشان از این نشریه قطعیست ولی در مورد سقوطش از طبقه باید خیلی مراقب باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: