آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 خرداد ماه 1398 = 06-06 2019

ماموران انتظامی با تیراندازی دو کودک را کشتند

دو کودک در شهرستان کمیجان بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی کشته شده‌اند. به گزارش "مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی" ماموران در تعقیب سارقان سیم برق بوده‌اند و به سمت خودرو آنان شلیک کردند تا آنان را مجبور به توقف کنند.

در این گزارش آمده: «در این عملیات با توجه به تاریکی هوا و مشخص نبودن داخل خودرو ۲ فرزند اعضای این باند سرقت خانوادگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.»



یک ایرانی June 7, 2019 08:03 AM

هرکس به این دو کودک شلیک کرده باید محاکمه شود و اگر در این رژیم به دست ملاها این کار انجام نشود در آینده و در دولت قانونی ایران به دست عدالت خواهند افتاد و بارها گفته ایم هرکس در این نظام کسی دیگری را بکشد چه قاضی باشد چه جلاد حکم خودش را صادر کرده و همگی بزودی به دست عدالت خواهند افتاد و هر مسئولی که در راه عدالت هم کوتاهی کرده باشد مانند آنها که ستار بهشتی را کشتند و یا قاضی پرونده به دست عدالت خواهند افتاد حتی اگر در فردای سرنگونی نظام سر از کانادا روسیه و چین درآورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 7, 2019 09:36 AM

این جنایت در ارتباط با اظهارات و اوامر در نمایش نماز عید فطر به امامت علی خامنه ای این بزرگترین سارق بانکی در جهان مبنا بر فرمان قطع دست غارتگران در اقتصاد کشور توسط نیروی انتظامی انجام شد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: