آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 خرداد ماه 1398 = 07-06 2019

ایران؛ اسب های بارکش کاسبکاران را کشتند

نیروهای نظامی ده‌ها رأس اسب بارکش کاسبکاران را در پیرانشهر به رگبار بستند.

به گزارش سایت "ایران کارگر"، روز دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۸، ده‌ها رأس اسب بارکش کاسبکاران در نزدیکی روستای «ماشکان» از توابع پیرانشهر در پی شلیک مستقیم نیروهای نظامی تلف شدند. نیروهای نظامی پس از این اقدام، لاشه اسب‌ها را در طبیعت رها کردند.

این اقدام ماموران نظامی، موجی از نارضایتی را در میان شهروندان و فعالان مدنی پیرانشهر ایجاد کرده است.

محکومیت کشتار اسب‌های کاسبکاران از سوی انجمن حامیان محیط زیست پیرانشهر
در خصوص کشتار ده‌ها رأس اسب بارکش کاسبکاران در پیرانشهر، انجمن حامیان محیط زیست پیرانشهر نیز از تلف شدن ده‌ها رأس اسب بارکش کاسبکاران در کوهستان «میرگه چکو» از توابع پیرانشهر خبر داد.

این انجمن حامی محیط زیست در واکنش به کشتن اسب‌های کاسبکـاران از سوی نیروهای نظامی اعلام کرده است: «مگر می‌شود این زبان بسته‌های بی‌گناە را در دادگاه‌های صحرایی به قتل رساند.»

انجمن حامیان محیط زیست پیرانشهر عنوان کرده که این «تعرضی واضح بر جانداران و سلب حیات [از آنها] است [و] در هیچ جایی از قانون به کشتن آنها اشاره نشده است.»

این انجمن زیست محیطی در پیرانشهر می‌گوید: «ضمن روا داشتن کشتن کولبران، اسب‌های آنان نیز کشته خواهند شد به بهانە اینکە تمام دریچەهای کسب و کار از آنان گرفته شود.»



سگهای هار حاکمان بیوطن June 7, 2019 01:24 PM

مزدوران حکومتی یعنی همان پاسدران و بسیجی هایی که برای چندر غازی درامد به قول خود اخوندها واین حاکمان بیوطن شده اند سگهای گله(که به جای مراقبت از گله شده اند گرگهای گله؟ وافتاده اند به جان مردم براستی چرا؟ (حمله به هموطنان خودشان )کوله برانی زحمتکش که برای سیرکردن شکم زن وفرزاندانشان بناچار(که نه کاری دارند نه کارخانه ای) باید با عبورازکوه وجاده های دشواریک لقمه نانی فراهم کنند تو پاسدار وبسیجی فکر کن ارزشش را دارد مزدور کسانی باشی که به اسم مبارزه با قاچاق توسط تو نادان خودشون (برادران قاچاقچی) سالانه میلیاردها دلار قاچاق واردات وحتی صادرات موادغذایی واب وخاک ومنابع مردم ایران را غارت وچپاول میکنند و فرزندان وناموس خودشون در اغوش دشمن !؟ به عیش وعشرت مشغولند وتورا در برابر هموطن هایت قرار میدهند ! به خود بیایید پشت کنید به دشمنان ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: