آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 خرداد ماه 1398 = 10-06 2019

تهران؛ رستوران ها بسته شدند/پایان حیاط شبانه

بیش از 500 رستوران لاکچری در تهران بسته شدند و حیاط شبانه نیز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی 10 روز گذشته در تهران 547 رستوران و سفره‌خانه و قهوه‌خانه لاکچری در تهران به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای حقیقی و مجازی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی تهران گفت:« در این راستا 547 واحد رستوران لاکچری که شئونات را رعایت نمی‌کردند پملب شدند همچنین 11 نفر متخلف شناسایی و دستگیر شدند. رعایت شئونات اسلامی جزو موضوعاتی است که پلیس همواره با آن توجه کرده و جزو ماموریت و مسئولیت اصلی پلیس است.با پایان ماه مبارک رمضان حیاط شبانه نیز پایان می‌یابد مگر اینکه پیوست‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی لحاظ شود».

پلمپ صدها مغازه به دلیل پخش موسیقی

خبرگزاری هرانا – طی ۱۰ روز گذشته ۵۴۷ واحد صنفی به دلیل آنچه نیروی انتظامی تهران بزرگ “پخش موسیقی غیر مجاز و لهو و لعب” خوانده، پلمپ شده اند. این نیروها همچنین ۱۱ شهروند را نیز در همین رابطه بازداشت کرده اند. ورود به حریم خصوصی شهروندان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، امروز شنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۸، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کنترل واحدهای صنفی، سفره‌‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لاکچری پایتخت خبر داد.

رحیمی در این خصوص گفت: “نیروی انتظامی در زمینه برخورد با واحدهای صنفی متخلف و سفره‌‌خانه‌ها که اقدام به پخش موسیقی غیرمجاز و ایجاد لهو و لعب مخصوصاً در ساعات پایانی شب می‌کنند وارد عمل شده است”.

فرمانده انتظامی تهران افزود: طی ۱۰ روز گذشته ۵۴۷ واحد صنفی متخلف پلمپ شده‌اند.

وی همچنین از بازداشت ۱۱ شهروند در این رابطه و طی همین مدت خبر داد.

بر اساس داده های ۳۹۰۸ گزارش ثبت شده در مرکز آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در سال ۱۳۹۷ (اول فروردین ۱۳۹۷ تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۷) حداقل ۲۳۳ شهروند دیگر نیز صرف انتخاب سبک زندگی و شرکت در مهمانی‌های خصوصی در شهرهای مختلف ایران بازداشت شدند.
لازم به ذکر است که ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



ناراضی وضع موجود June 10, 2019 08:42 AM

خوب معلومه که مغازه حریم شخصی نیست اینا پلیس آمریکا رو میخوان که با گلوله و سرب داغ حال بده بهشون

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 10, 2019 12:54 PM

حیاط شبانه یعنی چی آخه اگه منظور ترجمه ی نایت لایف به فارسیه که باید بهش گفت حیات شبانه که خیلی مسخرس نصفش عربی نصفش فارسی کلمه ی شب نشینی یا شبچره معادل فارسی نایت لایفه امان از بیسوادی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: