آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 شهریور ماه 1398 = 23-08 2019

عکس؛ روسیه، بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کند!

روسیه، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی سوریه را هم بمباران می‌کند!

سازمان ملل متحد اعلام کرد: در سیاست کاملا هدفمند توسط نظامیان و نیروی هوایی روسیه، همچون موارد سابق در حلب، غوطه، حما و ... بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی و مدارس در ادلب نیز هدف حملات هوایی هدفمند جنگنده‌های سوریه و روسیه قرار گرفته‌اند که در اثر این بمباران‌ها کاملا نابود شده‌اند. (عکس زیر گزارش)

به گزارش خبرگزاریها، سازمان ملل در گزارش‌هایی که از اوضاع ادلب منتشر کرده از حمله گسترده نیروهای نظامی روسیه به مدارس و بیمارستان‌های ادلب خبر داده است.

در جریان حملات هوایی به ادلب، شش کلینیک و مرکز درمانی کاملا تخریب شده‌اند. چندین آمبولانس و ۱۲ مرکز درمانی وابسته به نیروهای امدادی "کلاه‌ سفیدها" نیز هدف این بمباران‌ها بوده‌اند. وضعیت زندگی مردم در ادلب بسیار اسفناک گزارش شده است.


فرار مردم ادلب از سوریه

بالغ بر ۱۰۰ هزار شهروند سوری با خودرو و یا پای پیاده از شهر خان‌شیخون که در زیر بمباران ممتد جنگنده‌های روسی به یک مخروبه تبدیل شده و نیروهای بشار اسد وارد ویرانه‌های آن شده‌اند به سمت مرزهای ترکیه در حال فرار هستند.

حملات توپخانه و هوایی جنگنده‌های روسی و سوری در روزهای اخیر به مواضع شورشیان در ادلب، آوارگان جنگی و غیرنظامیان را به خون کشانده و مجبور کرده است که خانه و کاشانه خود را رها کنند و به سمت ترکیه بگریزند.

نهادهای بین‌المللی امدادرسانی اعلام کرده‌اند که در ظرف سه هفته گذشته، از ابتدای ماه اوت بیش از ۷۰ هزار غیرنظامی از ادلب گریخته‌اند. نیروهای امدادگر گفتند که بسیاری از افراد غیرنظامی شب‌ها را در داخل خودرو یا بیرون از خانه سپری می‌کنند.

در ادلب که آخرین سنگر مخالفان بشار اسد است سه میلیون نفر زندگی می‌کنند که نیمی از آنها آواره و کسانی هستند که در طول جنگ داخلی در به در شده‌اند. ادلب با ترکیه هم‌مرز است و ترکیه اکنون نگران است که صدها هزار آواره سوری به این کشور پناه آورند.


حمام خون و سرزمین سوخته روسها در سوریه

گزارش منابع خبری حاكیست كه اغلب حملات هوایی و زمینی هفته‌های اخیر علیه مخالفان بشار اسد در مناطق حما و جنوب ادلب سوریه توسط نیروهای روس صورت می‌گیرد و روس‌ها از انواع سلاح‌های ممنوعه برای انهدام كامل شهركهای منتطقه برای تسلط یافتن بر آنها استفاده می‌كنند.

صدها هزار نفر از مردم غیرنظامی این مناطق در زیر بمباران‌های بی‌هدف جنگنده‌های روسیه در حال فرار به بیابان‌های اطراف هستند. اجساد بسیاری از پیران، زنان و كودكان در مسیر‌های منتهی به خان شیخون مشاهده می‌شود.

این پروژه غیرانسانی، در دهه 90 توسط روسیه علیه مسلمانان منطقه گروزنی و چچن نیز انجام شد و روسها با انهدام كامل مناطق مسلمان‌نشین، آنها را تبدیل به سرزمین سوخته نموده و همه جوانانی كه به مقاومت برخواسته‌ بودند را به قتل رسانده و مردمان غیرنظامی را وادار به كوچ اجباری نمودند.

همین روش در حال حاضر در سوریه و برای بقای بشار اسد در قدرت در حال انجام است. پس از 8 سال بمباران و انواع حملات مرگبار از جمله بمباران‌های شیمیایی، و كشتار حدود 500 هزار شهروند سوری، از جمعیت 22 میلیونی این كشور بالغ بر 12 میلیون نفر از شهرهای خود آواره شده و این مناطق با بمب‌های روسی با خاك یكسان شده‌اند.

كشور تركیه به تنهایی میزبان 4/5 میلیون آواره سوری است و به همین دلیل در تلاش است از انهدام شهر ادلب كه میزبان 3 میلیون آواره سوری است جلوگیری كند اما در میان سكوت مرگبار جهانی در مقابل نسل‌كشی مردم بی‌گناه و آواره سوریه، عزم روسیه چیز دیگری است و قصد تكرار سناریوی حلب را برای ادلب دارد.

ایران پرس نیوز




شهنام August 4, 2019 03:14 PM

وحشتناکترین قسمت ماجرا وجود سلاخ خانه های انسانی در سوریه است در این کشتارگاه ها معمولا کودکان آواره همچون گوسفندان کشته میشوند و اعضای بدن آنها از جمله قلب و کلیه و کبد بلافاصله از بدنشان در آورده و جهت فروش به سایر نقاط جهان منتقل میشود این تجارت کثیف در اختیار حکومت چین است و حکومتهای روسیه و ایران هم از این جنایت تاریخی اطلاع کامل دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar August 9, 2019 11:11 AM

آقاي اسد ب چه قيمتي مي خواهي حكومتت را ادادمه دهي ؟ با كشتن و ويران نمودن كشورت بطوري ك شبها با استرس از فرمانهاي ويرانگرت قادر بخوابيدن نيستي ؟؟! پدرت ساليان سال حاكم بود خب ؟آخرش چ شد ؟ پدرت با يك كفن چندمتري زير يك تن خاك دفن شد ؟؟ بدا ب حالش متونست بجاي جنايات هاي فراوان ب مردمش خدمت ميكرد پدرت نفهميد تو ك ميدونستي ؟ چرا ك شاهد شاهكار معجزه آسا ماندلا بودي ! ! ا ماندلايي ك دهه ها در زندان با اعمال شاقه بود اين مرد الهي وانساني با گرفتن قدرت اولا عصبيت و شرارت مردم را ك رژيم آپارتايد ب أكثريت سياهپوستان تحميل كرده بود و مردم كلا عاصي و سركش شده بودند با مديريت انساني و اخلاقي آرامشان كرد بخشش عمومي داد وب قانون حاكميت داد آنگاه از قدرت كنارگيري كرد و قدرت را ب مردم واگذار نمود با اين و مورد تكريم تمامي جهانيان شد ولي تو چي؟قصاب سوريه

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 9, 2019 11:12 PM

خامنه ای و اسد و پوتین٬ هر سهٔ اینان٬ پیش از خودکامه شدن٬ بیمارِ روانیِ مادرزادی داشتند
مگر میشود آدم تندرستی جانِ کسی را برای پول و یا چیزِ دیگری بگیرد؟ آنانیکه جان می ستانند٬ همگی کَما بیش٬ بیمار روانی هستند٬ چه یکبار آدم کشته باشند وچه آدمکشِ زنجیره ای که پس از کشتن٬ تنِ مرده را تکه تکه کرده و یا میحورد چه کسی بجز بیمارانِ روانی میتواند خونِ پس از شکنجه را ببیند؟ چه کسی بجز یک بیمارِ روانی میتواند به این آدمکشان دستمزد بدهد؟
مردمانِ این کشورها را٬ بیمارانِ روانی رهبری می کنند چگونه میشود که ما مردمان٬ پروانهٔ رهبریِ این دیوانگان را از آنان پس نمی گیریم مگر آنکه خود بیمارِ روانی باشیم که نیستیم فشارِ بی پولی٬ گرسنگی و آوارگی تا کِی؟ آیا می خواهیم خاموش بمیریم؟ پس چرا براندازی را آغاز نمی کنیم تا خود را از چنگالِ این دیوانگان رها کنیم؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو August 22, 2019 05:00 PM

نمیدونم اینها از جون مردم چی میخوان؟ چرا هر کس حاکم میشه فقط جنایت میکنه مثل خامنه ای دجال دزد و پسرش طبق اعلان آمریکا در لیست 63 نفره دزدان رژیم اسم مجتبی وجود دادر که فقط در آمریکا 4 7 میلیارد دلار ذخیره نقدی دارد این جدای ان 13 میلیارد دلاری است که توسط علی انصاری از کشور خارج کرده و قسمت اعظم آن در استرالیا و بقیه در جاهای دیگر است
مردم اینها پولهای من و تو و بقیه است که بتاراج برده میشود برخیزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو August 22, 2019 06:57 PM

درگزارش ها وفیلم ها و همچنین خاطرات مردمان کشورهای بلوک شرق اروپا بعد ازجنگ جهانی دوم و تا به فروپاشی شوروی روس ها تصاجب کرده بودند وجزئی ازمستعمره شوروی می دانستند خفقان واستبداد وجنایت وچپاولگرهای ارباب وارانه میکردند سوریه هم به این موردها اضافه میشود افغانستان را فراموش نکنیم که روس ها درآنجا چه میکردند متاسفانه این چنین بنظرمیرسد که برای کشورهای جهان اول و ابرقدرت ها فقط قسمت کردن کره زمین ومنابع آنها مطرح بوده ونه مردمان کشورهای جهان سومی که انکاربعنوان موجودات زنده همچون حیوانات به رسمیت شناخته میشوند اگرروس ها شهروندان امریکائی را درسوریه بمباران میکردند چه عکس العملی ازسیاسیون امریکا درپی داشت؟ سیاسیون امریکائی بعد سقوط حکومت پهلوی انکارنابینا شدند و همچنین عراق را بعنوان راهروئی به آخوندها تقدیم کردند که به سوریه قشون کشی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 22, 2019 09:02 PM

ملتی که دانش و آزادی و نان و اسلحه ندارد فرقی با گله گوسفندان ندارد اگر آمریکا قدرتمندترین کشور جهان است به این دلیل است که ملت آمریکا دانش، آزادی، نان و اسلحه دارند وگرنه روسیه و چین و پاکستان هم اسلحه ی اتمی دارند ولی اکثر مردمانشان از گرسنگی سنگ گاز میزنند و زنانشان خودفروشی میکنند ایرانیان و هر ملت دیگری اگر سرافرازی میخواهند باید به مانند آمریکاییان دانش و آزادی و نان و اسلحه داشته باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: