آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 خرداد ماه 1398 = 16-06 2019

تصادف مشکوک خودرو با پدر زندانی سیاسی

پدر ساناز الهیاری که از ملاقات دخترش برمی‌گشته در مقابل زندان اوین با خودروی زندان تصادف کرده است. یک منبع نزدیک به خانواده الهیاری به دویچه‌وله گفت زمانی که خانواده از ملاقات برگشته‌اند خودروی زندان با پدر ساناز برخورد کرده است. راننده پیاده شده اما خودرو به راهش ادامه داده است.

به گفته این منبع، پدر این زندانی سیاسی دچار صدمه جدی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

ساناز الهیاری از اعضای تحریریه نشریه گام است که به همراه همسرش امیر حسین محمدی‌فرد در تاریخ ۱۹ دی ماه در منزلشان بازداشت شدند و از آن زمان در زندان اوین به سر می‌برند.

هفته گذشته نیز اعلام شد که ساناز الهیاری به شدت بیمار است و مسئولان با درخواست خانواده برای انتقال او به بیمارستان مخالفت کرده‌اند.

خبرگزاری هرانا – بیش از ۵ ماه از بازداشت ساناز اله یاری، از اعضای هیئت تحریریه نشریه گام می گذرد. ساناز اله یاری پس از بازداشت به دلیل ابتلا به بیماری نامشخصی دچار ضعف جسمی، لرزش شدید اندام ها، مشکلات گوارشی و درد شدید معده شده است.

گفته می شود ساناز اله یاری ماه گذشته به بهداری زندان منتقل شده و استفاده از داروهایی که توسط بهداری برای وی تجویز شده است وضعیت ضعف و لرزش بدن وی را تشدید کرده و کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی را نیز به دنبال داشته است

با این حال علیرغم پیگیری های مکرر خانواده و درخواست های مکرر کماکان در زندان اوین نگهداری می شود و از اعزام وی به بیمارستان خارج از زندان و رسیدگی مناسب پزشکی جلوگیری شده است.

به گفته یکی از نزدیکان خانواده این شهروند، خانواده وی اخیرا در این رابطه با نگارش نامه ای به مجلس مراجعه کرده اند با این حال نه تنها مامورین از ورود ایشان به ساختمان جلوگیری شده است بلکه نامه را نیز جهت بررسی در مجلس تحویل نگرفته اند.

وجود داروهای مشکوک در زندانهای جمهوری اسلامی بارها توسط زندانیان مطرح شده است.

نرگس محمدی چندی پیش در صحبت‌هایش نسبت به سلامتی آرش صادقی ابراز نگرانی کرد و گفت شرایط نامساعد و داروهای مشکوک در زندان او را دچار این بیماری کرده است و گفت خود من حتی یک قرص نمیخوردم و در زندان به این درد مبتلا شدم.



رضا.ف June 11, 2019 01:33 PM

این نشریه کومونیستی هستش و کومونیست اصلا اعتقادی به دموکراسی نداره و خود اخوندها هم به کمک مجاهدین کومونیست به سر کار اومدن و اصلا برام مهم نیسشت اخوند چه بلایی بر سر کومونیست تجزیه طلب می یاره مخصوصا ارتباط این نشریه با تجزیه طلبی در خوزستان کاملا مشهوده در لوای حمایت از حقوق کارگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam,tanha June 16, 2019 02:55 PM

به:رضا ف
** اصلا برام مهم نیسشت اخوند چه بلایی بر سر کومونیست تجزیه طلب می یاره**
داداش گلم مثلاً،اگه برات مهم می شد، چکار می کردی؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 16, 2019 11:51 PM

اق رضا ! عجب منطقی داری تو ؟ مواظب باش اخوندا ندوزدند تو را ؟ اگر اشتب نکنم تو باید از متخصصین کار کشته قدیمی ساواک باشی؟ که بسیار هم به دمکراسی پایبندی! ؟؟ نه من هم موافق شما هستم نه کمونیستها و نه مجاهدین کمونیست ! به اندازه اخوندا و ساواکیهای اعلی حضرت به دمکراسی! و ازادی! (از نوع شاه و شیخی)اعتقاد ندارند ! و باید کشته و زجرکش بشن ! هورا ! ! من اق رضا ابمنگلی چقدر به ازادی و دمکراسی ! تشنه ام !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: