آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









شنبه، 12 مرداد ماه 1398 = 03-08 2019

مصاحبۀ فرضی خبرنگار اصولگرا با مایک پمپئو!

احمد زیدآبادی: یکی از خبرنگاران جناح اصولگرا گفته است که اگر بخواهد با مایک پمپئو وزیر خارج آمریکا مصاحبه کند، با پرسش از کودتای 28 مرداد آغاز خواهد کرد.
حال فرض کنیم این خبرنگار مجوز مصاحبه با پمپئو را دریافت کرده و در پخشی زنده در مقابل او نشسته است.
خبرنگار: شما به چه حقی کودتای ننگین 28 مرداد را علیه دولت ملی و قانونی دکتر مصدق به راه انداختید؟
پمپئو: پیش از پاسخ به پرسش شما، می‌خواستم بدانم احیاناً کتاب چهرۀ واقعی مصدق‌السلطنه را مطالعه کرده‌اید؟
خبرنگار: منظورتان کتاب "شهید دکتر حسن آیت" است؟
پمپئو: بله منظورم همان است!
خبرنگار: خب، حالا که چی؟
پمپئو: آخه در آن کتاب نوشته که دکتر مصدق فراماسون بوده، با استعمار بریتانیا همکاری کرده، عامل پشت پردۀ آمریکا بوده و اصلاً خودش در عملیات 28 مرداد دخالت داشته و اساساً کودتایی هم علیه او از جانب آمریکا صورت نگرفته است!
خبرنگار: حالا "شهید آیت" یه چیزی علیه لیبرال‌ها در اوایل انقلاب نوشته که چی؟
پمپئو: لابد باید بدانید که این کتاب توسط انتشارات وابسته به جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم منتشر و بارها تجدید چاپ شده و محتوای آن هزاران بار از زبان بسیاری از مسئولان کشور شما از تریبون‌های رسمی و عمومی تبلیغ و ترویج شده است!
خبرنگار: من آمده‌ام اینجا با شما مصاحبه کنم، بعد شما چسبیده‌اید به محتوای یک کتاب و ناشر آن؟
پمپئو: مگر پرسش شما اعتراض به دخالت آمریکا در برکناری دولت مصدق نبود؟
خبرنگار: چرا، دقیقاً همین بود!
پمپئو: خب من هم گفتم که جناح همفکر شما در ایران که اساساً دکتر مصدق و تمام همکارانش را لیبرال‌های آمریکایی می‌دانند! منظورم این است که شما معترض چه هستید؟ اینکه چرا علیه عامل خودمان اقدامی انجام داده‌ایم؟
خبرنگار: چرا از پاسخ به سؤال من طفره می روید؟ سؤال من مشخص است! شما به چه حقی کودتای 28 مرداد را علیه دولت قانونی مصدق به راه انداختید؟
پمپئو: پاسخ من هم به پرسش شما روشن است! شما نمی‌توانید از یک طرف مصدق و تمام همفکرانش را آمریکایی بدانید و در همان حال، مدعی کودتای آمریکا علیه او شوید!
خبرنگار: نه! شما اصلاً قصد پاسخ به پرسش‌های مرا ندارید! اگه مَردید با حاج حسین مصاحبه کنید!


وزیر خارجه آمریکا می کند صداوسیما، سی‌ان‌ان است!

مایك پمپئو فکر می‌کند رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی به معنای مرسوم یک رسانه است!

عباس عبدی درباره اصرار وزیر خارجه ایالات متحده برای گفتگو با صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: فکر می‌کنم مایك پمپئو با امور ایران اصلا آشنا نیست که چنین پیشنهادی را مطرح می‌کند. اول این‌که فکر می‌کند رادیو و تلویزیون ایران به معنای مرسوم یک رسانه است و دیگر این که خیلی مهم و اثرگذار است، حال آنکه این طور نیست.

این فعال رسانه‌ای در گفتگو با سایت نامه‌نیوز افزود: رادیو تلویزیون ایران به مثابه رسانه در مفهوم عرفی جهان نیست. برای کارهای خاص است، مثلا گاندو بسازد و در داخل دعوا درست کند یا ابزاری علیه جناح‌های سیاسی شود. در کنار این کارها چند برنامه سرگرمی مثل خندوانه و... هم بسازد.

عبدی ادامه داد: چه بسا پمپئو با رادیو و تلویزیون ایران صحبت کند و اصلا ما حرف‌هایش را نشنویم یا اگر هم پخش شود معلوم نیست ترجمه درست باشد بنابراین به هدفش نمی‌رسد. در مجموع آقای پمپئو یا از روی ناآگاهی این مسائل را گفته یا اینکه توجهی به واقعیت‌ها ندارد.


چرا رژیم ایران با سفرم مخالفت كرد؟

وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید: مقامات حکومت ایران از چه چیزی می‌ترسند من هم مثل ظریف که به آمریکا سفر می‌کند، به تهران سفر کنم؟

مایک‌ پمپئو در توییتی نوشت: می‌خواهد به ایران بیاید تا مستقیم با مردم ایران حرف بزند؛ اما حکومت ایران از چه می‌ترسد که این درخواست را رد می‌کند؟

وزیر خارجه آمریکا نوشت ما که از آمدن ظریف به آمریکا که از آزادی‌بیان لذت می‌برد، نمی‌ترسیم.

پمپئو در مصاحبه‌ای که در اکانت توئیتری او منتشر شده، می‌گوید که محمدجواد ظریف، به آمریکا می‌آید و با رسانه‌ها مصاحبه و با مردم آمریکا آزادانه گفت‌وگو و برای رژیم ایران "پروپاگاند" می‌کند، و بنابراین او نیز این فرصت را می‌خواهد، "اما نه برای پروپاگاندا"، بلکه برای گفتن حقیقت به مردم ایران و اینکه حکومت آنها چه کارهایی انجام می‌دهد و اینکه چگونه به ایران آسیب رسانده است.

پمپئو افزود که به همین دلیل مقامات جمهوری اسلامی به او چنین اجازه‌ای را نمی‌دهند.


پمپئو سران حکومت ایران را تهدید کرد

به گزارش صدای آمریکا، وزیر خارجه ایالات متحده، می گوید که پرزیدنت ترامپ در رسیدن به هدف تعیین شده مبنی بر تغییر دادن رفتار سران رژیم ایران، مصمم و جدی است و آن‌ها باید بسیار محتاط باشند.

مایک پمپئو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دبلیو‌اف‌تی‌وی» افزود: ما می‌خواهیم حکومت ایران مثل یک حکومت عادی رفتار کند و در نقاط مختلف جهان کارزار تروریستی به راه نیندازد.

آقای پمپئو گفت: آنها [رژیم ایران] بیش از ۵۰۰ آمریکایی را با بمب‌های کنار جاده‌ای کشته‌اند. این وحشتناک است. و واکنش به این کار آنها نیز بسیار محدود بوده است. من فکر می کنم که [سران حکومت ایران] این را دیده اند و به همین خاطر است که گمان می کنند اقدامات این روزهایشان، پیامدی نخواهد داشت؛ ولی آنها باید بسیار محتاط باشند. پرزیدنت ترامپ در تغییر رفتار رهبران ایران، جدی است.



آرش - صبحی July 24, 2019 04:18 PM

دنیا وجهانیان - حتی حامیان دیروزین جمهوری جهل وجنون اسلامی که انگلیس از جمله شاخص ترین آنهاست باید یکبار برای همیشه به این نتیجه تاریخی برسند که دوران اسارات ملتها آنهم ملت ایران توسط دولتهای دست نشانده وسرکوبگر وجماعتی ملای نادان واحمق و وابسته به قعر تاریخ بسر آمده و با هیچ توجیهی قابل تصور نیست که چنین رژیم کپک زده و عقب مانده و بی پدر ومادری شانسی برای ماندگاری وادامه حیات داشته باشد بنابراین باید صدای اعتراض، وخشم وخروش مردم ایران را بشنوند ودر کنار مردم ایران قرار بگیرند تا به اتفاق ریشه این غده سرطانی راازپیکر جامعه متمدن امروزین بشریت بکنیم و آنرا بسوزانیم راه حل دومی متصور نیست ونخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 26, 2019 01:18 PM

خوشحالم که دنیا در حال فهمیدن این موضوع است که در مرداب جمهوری اسلامی مجودات کثیف بسیاری وجود دارد و آخوند‌ها کثیفترین میان کثافت‌ها در این مرداب هستند؛ ‌ای کاش امریکایی هم به سخنان زنده یاد جنرال پتن توجه بیشتر میکردند که گفت " سیاست مداران کثیف‌ترین موجودات هستند و دمکرات‌ها کثیفترین میان آنها!"

گزارش یا اعتراض به این نظر


اریو برزن July 26, 2019 02:54 PM

با کمال احترام باید به خدمت آقای پمپیو برسانم که بس از چهل سال فلاکت، فقر، فحشا، دزدی حاکمان و بی ابرویی، ملت ایران دیگر نیازی به تکرار توضیح واضحات را ندارند
امروز برای همه ایرانیان پیر و جوان و بخصوص نسل حاضر پر واضح است که خمینی که بود، خائنانی که از او حمایت کردند چه کسانی بودند جانورانی بنام دموکرات ها و در راس آنها شخص بی شرفی بنام آقای جیمی کارتر که بود و چگونه با هم جرم شدن با یک فرقه تبه کار و تروریست بنام‌اخوند و اسلامیست، آن هم فقط بخاطر منافع کم و کوتاه مدت سیاسی خود و حزب دموکرات، نه تنها به یکی از بهترین متحدین امریکا و جهان آزاد و مهم‌ترین تامین کننده امنیت در منطقه خیانت کرد بلکه امنیت درازمدت مالی و جانی نه تنها مردم امریکا بلکه تمام جهان را به خطر انداخت

امروز انتظار ملت ایران از آقایان، دونالد ترامپ و مایک پمپیو این است که بر خلاف جانورانی مانند براک اوباما و جان کری که ملت ایران را در مقابل کشتار، شکنجه و تجاوز مزدوران خامنه ای تنها گذاشته و در عوض حاکمان پلید را در آغوش کشیدند و بخاطر منافع کوتاه مدتشان به ملت ایران پشت کردند، ایشان از ملت ایران نه با شعار بلکه در عمل حمایت کنند

امروزه بزرگترین مانع بر سر راه ملت ایران برای رسیدن به آزادی و دموکراسی و تامین امنیت خاور میانه و دنیا گروه تروریستی بنام سپاه پاسداران و زیر مجموعه های پلید آن مثل حزب الله و حماس و حشداشعبی و هستندکه نه تنها با فعالیت های تروریستی امنیت جهان و منطقه را بخاطر انداخته اند بلکه باهمکاری در سرکوب آزادی خواهان در ایران از راه کشتار شکنجه و تجاوز سعی در حفظ حکومت اخوندی می کنند این مزدوران که زندگیشان از اموال به غارت رفته ملت ایران تامین می شود، از خود اعضاء سپاه خطرناکتر و خونخوار تر هستند، و به همین علت هم هست که سران رژیم مردم ایران را تهدید می کنند که حتی اگر ممکن باشد که اعضای سپاه بخاطر عواطف ملی حاضر به سرکوب و کشتار مردم نباشند، رژیم بدون هیچ عبایی از آنها برای سرکوب و کشتار استفاده خواهد کرد

حالا بایستی منتظر بود و دید که چگونه آقای ترامپ و جمهوری خواهان نه فقط شعار بلکه در عمل حاضر به کمک کردن به‌ملت ایران هستند
در پایان باید به عرض آقای ترامپ و همکاران گرامی برسانم که تا امروز تنها دوست و یاور ملت ایران آن هم در عمل و نه فقط شعار، ملت ودولت اسراییل بوده اند که با حمله و بمباران مداوم مواضع حیواناتی مانند سپا ه قدس و همدستان کثیفشان مثل حماس، حزب الله، حشدالشعب و و با تضعیف یا حتی از میان بردن آنها به ملت ایران در راه مبارزاتشان کمک بسیاری کرده اند
امیدواریم که دولتمردان امریکا و بقیه کشورهای جهان آزاد هم از آنها درس بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 26, 2019 10:59 PM

واقعا" جناب محترم مایک پمپئو را چه میشود انکارتصورمی کنند که مردم ایران چهل دربیهوشی بیمارستانی بسرمی بردند که درطول مدت بیهوش شان درایران و حالا ازبیهوشی به هوش آمده اند که نیازدارند که شما برای انها بگویید که چه برکشورشان روا وچه منایع پولی توسط آخوندها و آقازاده ها تاراچ شده است؟ مردم ایران حقیقت رابا تمام پیکرشان و تا به مغزاستخوانشان میدانند و منتظراقدام موهبت وحمایت وارانه و جرات سازوارانه امریکا درنابودی جهنم آخوندسازو پس گرفتن کشورشان هستند مگربسیاری ازایرانی ها زندانی نشین وطن پرست حقیقت را به مردم نگفتند اوباما با پرداخت بیش از150میلیاردلار نتوانست درایران وارد شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 29, 2019 12:59 PM

سید علی حامنه ای - محمد جواد ظریف- حسن روحانی - گله سرداران سپاه و همه عوامل حکومت اسلامی از رهبر گرفته تا آبدارچی های نظام الهی ولایت فقیه با همه حماقت شان میتوانند این موضوع را ادراک کنند که اگر جمهوری اسلامی اینقدر شجاعت میداشت تا خواسته مایک پمپئو رااجابت کند بدون تردید وبدون هیچ شک وشبهه ای یک حادثه تاریخی رخ مینمود چه حادثه ای؟ بمحض اعلام ورود هواپیمای مایک زبل به حریم آسمان ایران وقبل از نشستن هواپیما در مهرآباد جمهوری اسلامی از بنیان ریخته بود ومایک باید در میدان آزادی پیروزی ملت ایران را به آنها تبریک میگفت جمهوری اسلامی یک اسکلت باد کرده است که با فشار سوزنی فس ش درمیاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم July 29, 2019 07:13 PM

آقای وزیر از آنجا که ملاها دزد و جانی هستند چیزی برای گفتن ندارند و می ترسند شما سوال از چپاول و قتل‌هایی که کرده‌اند مثل قتل ستار بهشتی و هزاران جنایت دیگر که مرتکب شده‌اند بکنید چون جوابی هم ندارند خوب از شما و مذاکره با شما می ترسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


تحریم ها بایستی باقی بمانند !!! July 29, 2019 07:37 PM

آقای پومپئو به هر صورت که موفق به مسافرت به جهنم آخوندی شود و یا نشود، «تحریم ها و فشارهای فلج کننده بر روی رژیم فاسد اسلامی بایستی باقی بمانند!»
رژیم اشغالگر و فاسد اسلامگرایان اجنبی شیعه، بدنبال و تلاش هر روزنه ای است که تحریم های جهانی علیه خود را، برداشته و یا تخفیف یابند
رژیم تبهکاران اسلامی، برداشتن تحریم ها را به «نقطعهٔ ضعف و شکست آمریکا سؤ تعبیر» خواهد کرد و با بوق و کرنا و تبلیغات کذب، «پیروزی و اقتدار» (کاذب) خود و «شکست آمریکا» را اعلام خواهد کرد
با برداشتن شدن تحریم ها علیه رژیم اشغالگر و فاسد اسلامی، حاکمان خونخوار آن بشاش تر و خطرناکتر از گذشته خواهند شد وبه شدتِ سرکوب خود علیه ملت متمدن و آزادیخواه ایران خواهند افزود
رژیم فاشیست اسلامی، برداشتن تحریم های جهانی را به منزلهٔ «رفع خطر خارجی» تلقی خواهد کرد و بعد از آن تمرکز خود را دوباره به اوضاع نابسامان امنیتی کشور که آن را «خطر بزرگی علیه موجودیت خود» می داند، صرف خواهد کرد
سرکوب شدید ملت ایران بعد از برداشتن تحریمها بصورت فجیحی ( همانند قتل عام ۱۳۶۷) ادامه خواهند یافت
هرگاه رژیم اجنبیان شیعه در بن بست حیاتی قرار گرفته و با فریبی از آن نجات یافته (نوشیدن جام زهر)، بلافاصله دست به سرکوب و قتل عام ملت ایران زده تا صدای اعتراضات ملت آزادیخواه ایران را در نطفه خفه کرده و هرگونه «خطر علیه موجودیت خود» را از ریشه حذف کند
دونالد ترامپ به خاطرجان مردم ایران هم که شده، هرگز نبایستی تحریم و فشارها را از روی رژیم غاصب اسلامی بردارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 31, 2019 11:42 PM

هم میهنانِ گرامی٬
جواد ظریف در گفتگویِ پرسشیِ تلویزیونیِ آمریکا٬ پاسخِ پرسش ها را بسیار گستاخانه میداد و آمریکا را در کارهایِ کنونیِ ایران گناهکار دانست
مایک‌ پمپئو به سببِ گفتگوهایِ آزادِ و دروغِ ظریف در رسانه هایِ آمریکا٬ به او کنایه می زند و آهنگِ رفتنِ به ایران را هم ندارد بلکه شوخی میکند تا به ریشِ آخوندها بخندد و آنان را در برابرِ جهانیان خوار و کوچک کند
تیمِ توانمندِ مستر پرزیدنت ترامپ همه چیز (از مردم و کشور گرفته تا آخوند و پاسدار) را در زیرِ زره بین مینگرد و با یاریِ ایرانیانی که در کاخِ سپید کار می کنند٬ هیچ چیز از دیده پنهان نیست
افزون برین٬ اسرائیل زیرِ پوششِ آمریکاست و با نمودارسازیِ آمریکا پیش می رود نگران نباشید زیرا در آیندهٔ نزدیک خواهیم دید که اهریمنانِ پیر چگونه از این تیم رَکَب خواهند خورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 2, 2019 07:28 AM

اتفاقا صدا و سیما همان سی ان ان است به عبارت دیگر هر دو فیک نیوز هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush August 3, 2019 02:22 PM

خدا شفا بدهد این سوسک "خبر نگار" را با این مقاله نوشتن، اینجا در فرنگ برای اینجور مریضی‌ها دارو درمان هست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهنام August 3, 2019 02:46 PM

فکر نمیکنم احمد زیدآبادی به جناح اصولگرا وابسته باشد نوشته های وی بیشتر اوقات برضد اصولگرایان و بسیار کمتر استمرارطلبان است البته زیدآبادی در این مصاحبه فرضی میتوانست نقش آخوند کاشانی و اوباش وابسته به او را بقلم بکشد که دخالت مستقیم در سقوط دولت مصدق داشت ولی از ترس اصولگرایان از اینکار خوداری کرده و به حسن آیت که چهره برجسته ای نیست عنصری بسیار مشکوک و مقام آیت اللهی نیز ندارد بسنده کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  27841 بازدید |