آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 خرداد ماه 1398 = 13-06 2019

عکس؛ راننده اسنپ مامور اطلاعات سپاه است

عكسی از خبرگزاری فارس از نماز عید فطر امسال در مصلای تهران در فضای مجازی انتشار یافته كه نشان می دهد سعید عابد، راننده خبرساز اسنپ، پشت سر پاسدار غیب‌پرور، سرکرده بسیج و پاسدار قاسم‌ سلیمانی، سرکرده نیروی‌ قدس سپاه پاسداران نشسته است. در همین زمینه احسان بداغی، روزنامه‌نگار، با انتشار این عکس در تویتترش پرسیده «سعید عابد واقعا کیست؟»

ایران پرس نیوز




ایران اصل June 13, 2019 09:12 PM

خب سعید عابد کار بدی نکرده که فقط به اربابش سپاه پاسداران تروریست خدمت کرده به صاحبکارش خدمت کرده به نظرتون کسیکه به صاحبکارش خوش خدمتی بکنه نباید تقدبر بشه؟ نباید جایزه بگیره؟ نباید صاحبکارش ازش حمایت بکنه؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 13, 2019 09:43 PM

اطلاعات مفصلی در مورد ساختار ومدیریت اسنپ بیرون آمده همانطوریکه پیش بینی میشد و طی کامنتی در همین صفحه مشارکت بخشی از سپاه در شکل گیری اسنپ را یاد آور شده بودم حالا با توجه به اطلاعات منتشره وضعیت بسیار روشن ترشده تا جائیکه مشخص شده چه سازمانهائی در این تشکیلات حمل ونقل مشارکت دارند ومدیریت عامل اسنپ بر عهده محمد رازینی فرزند آخوند علی رازینی است که در جنایات متعدد جمهوری اسلامی دست داشته ودرشرایط فعلی هم رئیس یکی از مهمترین شعبات دبوان عالی کشور است بهمین جهت میتوان اینگونه ارزیابی نمود که حضور خانواده نوریان در منزل سعید عابد راننده پلیید در اثر فشار نهادهای حکومتی بوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: