آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 تیر ماه 1398 = 18-07 2019

مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را به تصویب رساند که به خانواده‌های بیش از ۲۰۰ تفنگدار کشته‌شده آمریکایی در سال ۱۹۸۳ اجازه می‌دهد به بیش از یک میلیارد دلار از دارایی‌های رژیم ایران دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای نشنال ریویو، این لایحه که «قانون تعهد ما برای گرامیداشت قهرمانان آمریکایی» نام گرفته است با ۳۹۷ رای موافق در مقابل ۳۱ رای مخالف به تصویب رسید. این قانون به عنوان متمم «قانون اختیارات اطلاعاتی» تصویب شد.

نشنال ریویو نوشت: ۲۳ اکتبر ۱۹۸۳ دو انفجار انتحاری توسط حزب‌الله لبنان دو کامیون حامل بمب را منفجر کرد. یکی از این انفجار‌ها در پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت رخ داد که ۲۴۱ کشته بر جای گذاشت. این کشته‌ها شامل سربازان آمریکایی و پرسنل نظامی فرانسوی و غیرنظامیان بود.

قانونی که چهارشنبه به تصویب رسید توسط «گرگ پنس» نماینده جمهوریخواه ایالت ایندیانا و برادر «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا تدوین شده بود. گرگ پنس چند روز قبل از این انفجار در بیروت بود.


آمریکا پول پهپاد سرنگون‌شده را از ملاها می‌گیرد

کنگره آمریکا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن هزینه سرنگونی پهپاد آمریکایی در خلیج فارس از حساب‌های بانکی مسدود شده رژیم ایران برداشت شود.

به گزارش نشریه واشنگتن فری بیکن، منابعی در کنگره اعلام کردند این نهاد در حال بررسی طرحی جدید برای دریافت میلیون‌ها دلار از حساب‌های بانکی مسدود شده ایران در ازای هزینه پهپاد متجاوز آمریکایی است که سپاه پاسداران به تازگی آن را ساقط کرده است.

به گفته منابع آگاه، این طرح که سناتور تد کروز دوشنبه شب آن را ارائه کرد، دولت ترامپ را به ارزیابی قیمت دقیق این پهپاد ملزم می‌کند که بین ۱۲۰ تا ۲۲۰ میلیون دلار خواهد بود.

طرح جدید کروز، دولت را به ارائه گزارشی درباره هزینه پهپاد ساقط شده، مبلغ سپرده در حساب‌های بانکی مسدود شده رژیم ایران در سراسر جهان و چگونگی استفاده دولت ترامپ از نفوذش برای باز پس‌گیری این هزینه از حساب‌های بانکی آنها ملزم می‌کند..



پلنگ ایران زمین June 25, 2019 04:10 PM

تحریمِ خامنه ای نیکوترین٬ زیباترین٬ برترین و دلپذیرترین تحریمی بود که دلِ ما ایرانیان را پس از چهار دهه شاد کرده است با هر بُمبی که آمریکا بر سرِ پوکتان بیاندازد٬ از حسابتان برداشت خواهد شد و این دستمزد کارِ مستر پرزیدنت ترامپ است که با هزینهٔ ایرانیان این رژیمِ اهریمن را برایِ همیشه ناپدید کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز June 26, 2019 05:15 AM

بعلت سوزش شدید، بیت رهبری آیت دولا خامنه ای دستور داده اند که آفتابه ها را جمع کنن و بجای آن، شیلنگ آتش نشانی نصب کنند
آفرين به پرزيدنت ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 18, 2019 12:37 PM

بیخود نیست که روز به روز به هوادارانِ مستر پرزینت ترامپ افزون می شود او مردم را دوست داشته و برایِ آسایش٬ تندرستی و امنیتِ مردم کوششِ بسیار می کند
وارونهٔ او خامنه ای می باشد مردم را بیهوده کتک میزند٬ به زندان انداخته و جانشان را می گیرد٬ بجایِ ساختنِ خانه برایِ تنداب زدگان و زمین لرزه زدگان برایِ بیگانگان خانه سازیِ نوین میکند٬ چنانچه مردمانِ بیابان نشین و کناره نشین از بهداشت و درمان برخوردار نیستند٬ برای بیگانگان مجهزترین بیمارستان ها با بیمهٔ رایگان می سازد
تازه شگفت زده هم می شوند و از خود می پرسند که چرا مردم به ما و اسلام پشت کرده و ما را نمی خواهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: