آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 خرداد ماه 1398 = 18-06 2019

دادستان بجنورد کنسرت فرزاد فرخ را لغو کرد

خبرگزاری هرانا – ابوالحسن حیدری، از مقامات فرهنگی در خراسان شمالی از لغو کنسرت فرزاد فرخ به دستور دادستانی بجنورد خبر داد. اجرای این کنسرت برای دو روز و هر روز در دو سانس برنامه ریزی شده بود که پس از اجرای روز اول از اجرای سانس سوم که آخرین اجرای برنامه بود توسط دادستانی شهرستان بجنورد ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، روز گذشته ۲۷ خردادماه ۱۳۹۸، ابوالحسن حیدری، از مقامات فرهنگی در خراسان شمالی از لغو کنسرت فرزاد فرخ به دستور دادستانی بجنورد خبر داد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این باره گفت: “تمامی فرآیندهای قانونی لازم برای اجرای کنسرت فرزاد فرخ طی شده بود”.

حیدری ادامه داد: “با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در ۲ روز و هر روز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا اجرای اول با تاخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجراهای روز اول با تاخیر ۴۰ دقیقه ای همراه شود”.

وی در خصوص علت لغو مجوز کنسرت برای روز دوم اعلام کرد: “در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح کردند که مجموعه اقدامات و پیش بینی های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئون اسلامی تشریح شد و جلسه ای نیز برای حل مشکل در فرمانداری تشکیل شد اما علیرغم همه تلاش ها و پیگیری ها، اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود مورد موافقت دادستان مرکز استان قرار نگرفت و لغو شد”.

طبق این گزارش، گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد از بلیت‌های این کنسرت در خارج از استان خراسان شمالی فروخته شده و هنجارشکنی، عدم رعایت قوانین برگزاری و تخطی از ساعت اتمام کنسرت از دیگر دلایل لغو لغو برگزاری شب دوم این برنامه در یکی از هتل های بجنورد ذکر شده است.

ابوالحسن حیدری با عذرخواهی از شهروندانی که علیرغم تهیه بلیت موفق به تماشای این برنامه نشده اند، اعلام کرد: “وجوه بلیت این افراد توسط موسسه مجری در اسرع وقت به آنان بازگردانده می شود”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: