آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 خرداد ماه 1398 = 19-06 2019

کلاهبرداری با قرآن و زنان صیغه ای خامنه ای

جزئیات عجیب دادگاه "کیمیا خودرو"؛ چهار زن و دو مردی که بازار خودروی تهران را به هم ریختند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران (صداوسیما)، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت کیمیا خودرو امروز (چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه) در شعبه چهارم دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

این پرونده پانزده متهم (از جمله چهار زن) دارد که اتهام آن‌ها مشارکت یا معاونت در انجام عملیات واسپاری (لیزینگ) بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای است.

یکی از شاکیان پرونده گفته است: من از طریق سایت دیوار این شرکت را پیدا کردم بعد از مدتی متوجه شدم که شرکت را پلمب کرده اند و به طبقات بالا رفته‌اند در آنجا دیدم هیچ یک از آن‌ها لباس فرم به تن ندارند. آنجا بود که پول خود را خواستم که در ادامه یک آقا مرا تهدید کرد و شروع به فحاشی کرد. در ادامه به من گفتند که آنجا دوربین دارد و صدای من ضبط می‌شود.

وی افزود: مالباختگان با بدبختی و بیچارگی این پول‌ها را برای ثبت نام خودرو جور کرده‌اند، من طلا فروختم که بتوانم خودرو خریداری کنم و به عنوان راننده یک شرکت مشغول به کار شوم. این شرکت ۱۱ الی ۱۲ نفر کارشناس و وکیل زبده را استخدام کرده بود که کل قرارداد‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنند تا ما نتوانیم شکایت کنیم.عوامل این‌ها با چاقو همسرم را تهدید کرده که به همسرت بگو پایش را کنار بکشد و حتی موبایل من را به سرقت برده‌اند.

یک شاکی دیگر این پرونده اظهار کرد: این خانم ها قرآن را وسط می‌گذاشتند و اعلام می‌کردند که ما ماشین را تحویل می‌دهیم. نود و نه درصد اشخاص به واسطه این خانم‌ها گول خورد‌ه‌اند. این‌ها شرف مردم را زیر پا گذاشتند. با عملکرد این افراد خط قرمز‌های نظام زیر سوال رفت.



شهنام June 20, 2019 04:29 AM

بی خردانی که به تازی پرستان اعتماد کنند آخر و عاقبتی بهتر از این هم نخواهند داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Picaso June 20, 2019 10:08 AM

یعنی بعداز ۴۰ سال حکومت قرآنی و این وضع هنوز به ضمانت قرآن و آن هم در کار معاملات و پولی اعتقاد دارید عجب ملتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: