آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 شهریور ماه 1398 = 27-08 2019

فیلم؛ اعتراف روحانی: شکسته شدن کمر نظام

فیلم زیر: تحریمھا کمر نظام را میشکند و روحانی در چرخشی ١٨٠ درجە ضممی اعتراف کرد

ظاهرا ترامپ در حضور مکرون از رژیم ایران خواسته که بار دیگر به مذاکره برگردد و این بار نه فقط بر سر برنامه هسته‌ای، بلکه درباره برنامه موشکی و مداخلات منطقه‌ای هم مذاکره کند و امتیاز بدهد.

به گفته ناظران، روحانی که نتوانسته است برجام را به سرانجام برساند، به آسانی نمی‌تواند مذاکرات جدید با آمریکا را آغاز کند و با ترامپ دیدار کند.


دیگر پولی به ملاها در ایران نمی‌ رسد

به گزارش اسپوتنیک مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز دوشنبه خود در کنفرانسی در واشنگتن در این خصوص تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: ایالات متحده و نیروهای مسلح آماده دفاع از منافع خود وهمچنین کارکنان و شهروندان خود در منطقه هستند. ما تقابل با نفوذ مخرب رژیم ایران را ادامه می دهیم. ما فشار بر اقتصاد آنها را ادامه میدهیم. رژیم ایران نباید خویشتن داری آمریکا را با نبود قاطعیت و اراده اشتباه بگیرد.

مایک پنس همچنین با شرح تلاش‌های دولت پرزیدنت ترامپ برای قطع بودجه جمهوری اسلامی در حمایت از تروریسم گفت دیگر پولی به ملاها در ایران نمی‌رسد تا حامی تروریسم باشند.

وی افزود: ما کمپین فشار خداکثری را راه انداختیم. توانایی رژیم ایران در تامین بودجه برای فعالیت‌های متخاصم کم شده است. دیگر پول نقدی برای ملاها در ایران در کار نیست.




www.youtube.com/watch?v=MUDOCEVphTs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی August 27, 2019 12:23 PM

حسن روحانی در مقابل یک مشت از سرسپردگان رژیم اختلاس وجنایت وتبهکاری دارد این سخنان را بر زبان میاورد که شاید برای حاضرین در جلسه هم چندان قابل قبول ومورد پذیرش عقلی نباشد این شیخ دروغگوی شیاد حالا که کمر ملت ایران در زیر فشارهای اقتصادی بشدت خم شده ومملکت به افلاس وسیه روزی کشانده شده است دارد از منافع ملی سخن میگوید در حالیکه جهانیان وملت ایران خوب میدانند که اصل در جمهوری اسلامی منافع نظام است وحفظ نظام بگفته آن پیرمرداحمق وضد ایرانی ( روح الله خمینی) از اوجب واجبات است روحانی دارد فریبکارانه واز روی استیصال چنین سخنانی را بر زبان میراند وهیچ - تاکید میکنم هیچ اعتقادی به منافع ملی این مردم واین سرزمین ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 27, 2019 01:45 PM

ما مردمِ ایران می خواهیم کشورمان را پس از چهار دهه ویرانی پس بگیریم و این چه امروز باشد٬ چه یک سالِ دیگر و یا چهار دههٔ دیگر٬ آنرا پس خواهیم گرفت و هر کس در چپاول و نابودیِ کشور و همچنین در کشتارِ مردم٬ مستقیم و یا نامستقیم دست داشته است٬ باید تاوانِ کارِ خود را پس دهد
این سخنانِ پوچ تنها برایِ انتخابات است هم میهنان گول نخورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mari August 27, 2019 05:31 PM

این شارلاتان فاسد دروغگو نفس های آخر را میکشد و در این روزهای سیاه از منافع ملی حرف می زند در صورتیکه طی این چهل سال هیچ یک از این افراد غارتگر که بر میهن ما مسلط بوده اند و زندگی اکثریت مردم را به تباهی و سیاهی کشانده اند هرگز قدمی در راه منافع ملی مردم بر نداشتند برعکس انچه که انجام دادند برای جیب خودشان و برای حفظ حکومت غیر دموکراتیک و غیر مردمی بوده علی خامنه ای تا زمانیکه شمشیر را بر گردن خود بطور واقعی حس نکند هرگز به این جیرخورانش اجازه مصالحه نمی دهد آنجا که مرگ و زندگی را بطور حتمی حس کند با شارلاتان بازی برای ادامه زنده بودن وجود سرتا سر ننگ و شرم آورش تسلیم خواهد شد و این حکومت کثیف تا سالهای سال ادامه خواهد داشت بنابراین اگر ما ملت خواهان سعادت و سرافرازی خود و کشورمان هستیم باید دست بکار شویم و تکلیف خودمان را با این طایفه غارتگر و بربر یکسره کنیم وارد عمل شویم و هزینه این مبارزه را هم باید با جان ودل پرداخت کنیم تا از این مرگ تدریجی و از این ننگ تاریخی خلاصی یابیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: