آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 تیر ماه 1398 = 25-06 2019

حمایت سلبریتی خامنه ای از آقازاده‌ها + فیلم

بهارنیوز: یك بازیگر سینما و تلویزیون با صحبت‌های عجیب خود در حمایت از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی میان شهروندان جنجال به پا کرد. اظهارات امیر جعفری (عکس زیر در کنار زنجانی و هدایتی) ، قبل از هرچیز نشان از سطح سواد اندك او در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی دارد، زیرا برای هر فردی این امر كه پارتی‌بازی، رانت‌خواری (در تمامی ابعاد آن از جمله رسیدن به مناصب)، انتصاب‌های فامیلی تا تسهیلات و امکانات لاکچری برای آقازاده‌ها مسیری طولانی است که در هر وجب آن تبعیض و نابرابری فریاد می‌کند، بسیار ملموس و قابل درك است.

معضلی اجتماعی که حمایت تمام قد امیر جعفری هنرپیشه مشهور از آن موجب تعجب است. به تازگی انتشار ویدئویی از صحبت‌های عجیب این بازیگر به عنوان یک الگوی اجتماعی در این باره برای هوادارانش سوال‌برانگیز شده و موجی از اعتراضات را در پی داشته است. جعفری در این ویدئو استفاده از بیت‌المال، تمامی امکانات و موقعیت‌های عالی اجتماعی را که ناعادلانه در اختیار برخی افراد قرار گرفته است، حقی طبیعی می‌داند و حتی وقیحانه می‌گوید: در صورت داشتن اختیار، خود نیز دقیقاً چنین رفتاری می‌کرد!

او می‌گوید: آقازاده‌ها، پدرانشان زحمت و بی‌خوابی کشیده‌اند تا به این اینجا رسیده‌اند چرا نباید «بنز» سوار بشوند؟ شما هم باید پدرت زحمت می‌کشید تا...!

كاربران در فضای مجازی در پاسخ به اظهارات وقیحانه جعفری نوشتند: اگر مدیران حکومتی با همان حقوق معمولی خود زندگی کنند، هیچوقت فرزندان آنها نمی‌توانند به ماشین‌های میلیاردی سوار شوند. اکثر مدیران رده بالای دولتی بخاطر توانایی‌های علمی و زحمت شبانه‌روزی و بی‌خوابی! به این مقام نرسیده‌اند، اگر آنها می‌توانند برای فرزندانشان ماشین های میلیاردی بخرند، بدلیل اختلاس‌های میلیاردی و غارت بیت‌المال است.

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=Hdfdya-ZK5c

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بابک پرسا June 25, 2019 01:03 PM

- به گفته سعدی :‌ مزدور شکم گرسنه یک تومانی همانند ( امیر جعفری )‌ -

- به دیناری چو خر در گل بمانند -- گر الحمدی بخواهی صد خوانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی June 25, 2019 01:04 PM

کثافت آویزان مگر امکان دارد کسی در این حکومت توحش امتیاز بگیرد
ولی پاک باشد چقدر خوب میباشد که ذات اصلی این آویزان‌ها بر ملا می‌شود
منتظر باش تا صبح صادقت بدمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کمبوجیه June 25, 2019 01:41 PM

آخوند از جهنم آمده،در نظام خبیث ولایی حتی ورزشکاران هم خبیث و فاسد هستند اصلا تا شما یک جرثومه ی فساد نباشی هیچ شانسی در حکومت پلید آخوندی نخواهی داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 25, 2019 06:48 PM

فقط وفقط یک نگاهی گشت وگذارانه به شمال شهرتهران بیندازید که چه ویلاهائی و ساختمان هائی وآپارتمان ها مجتمعات لوکس وسوپرمیلیاردی و اتومبیل های مافوق تصورلوکس اروپائی و ژاپنی به سلبرتی ها متعلق است- اینها بدرستی میدانند که با سقوط حکومت آخوندی تمامی مال ومنال و پولهای دزدیده شان را ازدست خواهند دادوحتی درخارج ازکشور هم آرمش نخواهند نداشت وتهدید تعقیب خواهند بود ومسلم است همچون آهنرباها به ستون های حکومت آخوندی چسبیده اندکه نگذارند فروریزی کند درکوه های اطراف تجریش ویلا ساخته اند که با آسانسوربرای ورود به آن استفاده می کنند زمانی درتجریش امکان دیدن کوه های اطراف آن وجود داشت که دراثرمجتمع سازی وویلا سازی اقا زاده دیگرممکن نیست پولها با مقادیرنجومی هیولائی ازچپاول ثروت ملی متعلق به اکثریت مردم ایران همزمان با شعاراقتصادمقاومتی هزینه شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن لواسانی June 26, 2019 09:10 AM

شما درست میگی شبها بی خوابی کشیدی و زحمت کشیدی ولی یک لحظه فکر کن چرا ناصر ملک مطیعی و بهروز وثوقی باید خونه نشین میشدن و امثال شما کار میکنن دلیلش چیه خدای نکرده نمیخوای بگی از انها لایقتر هستی؟ پس یک دلیلی داره به نام پاچه خواری که برای شما که هنرپیشه ای مثلا حکم میکنه برای همون وزیر هم حکم میکنه اگر نمیکرد که نیک پی ها و هویدا ها و جهانبانی ها اعدام نمیشدن که جاشون قالی بافها و احمدی نژادها و محسن رضائیها بشینن برادر سرت رو بکن تو اخر بخور ولی دنبال توجیه کردنش نباش که خیلی هوا پسه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: