آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 تیر ماه 1398 = 12-07 2019

زمزمه زير لب آنگلا مرکل به هنگام لرزیدن+فیلم

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان چند روز پیش در مراسم استقبال از نخست‌وزیر فنلاند در شهر برلین بار دیگر دچار لرزش شد. در تصاویر ویدیویی منتشره دیده می‌شود که به هنگام پخش سرود ملی آلمان بدن مرکل شروع به لرزیدن می کند و وی زیر لب چیزی را بيان می کند.

به گزارش اسپوتنيک، یک متخصص لب خوانی موفق به خواندن حرفهاي مرکل شده است که می گفت "من از عهده اش بر می آيم".

این در حالیست که به نوشته یک روزنامه آلمانی، لرزش های ی اخیر آنگلا مرکل، نگرانی هایی را در عرصه سیاسی آلمان ایجاد کرده است.

روزنامه “زوودویچه سایتونگ” در مطلبی در این باره نوشت: دفتر صدر اعظم آلمان و رسانه های این کشور حقیقتا نمی دانند چگونه باید با این ضعف معما گونه آنگلا مرکل رفتار کنند.

نویسنده در ادامه تصریح کرد که گزارش ها درباره قدرتمندترین زن جهان به نوبه خود به حکایتی عجیب و غریب تبدیل شده است. وقتی که صدر اعظم آلمان روز پنج شنبه نخست وزیر جدید دانمارک را به حضور پذیرفت همه چشم ها به حرکات بدن او دوخته شده بود. (فیلم زیر)

روی جایگاهی که این دو برای شنیدن سرود ملی و دیدن رژه نظامی باید قرار می گرفتند دو صندلی قرار گرفته بود. مرکل و نخست وزیر دانمارک هنگام رژه نظامی روی این صندلی ها نشستند. این صندلی ها مانند لرزش های مکرر مرکل به عنوان سند دیگری برای ضعف وی در سراسر جهان دیده و ارزیابی شد.

زوددویچه سایتونگ در بخش دیگری از این مطلب نوشت: نوعی ناآرامی و نگرانی آرامی برلین را در برگرفته است. ایا اگر مرکل دوباره بایستد می لرزد؟ آیا وی واقعا بیمار است؟




www.youtube.com/watch?v=EGbpVlfn1zI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Koroush June 27, 2019 06:51 PM

این لرزش ها از زمان پيدايش ترامپ به وجوذ آمده و با افتادن جمهوری اسلامی بیشتر هم خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 30, 2019 12:10 PM

ملت سر افراز ولی نگونبخت آلمان زیر دست لیبرالهای چپ گلوبالیست به چه خفتی افتاده اند رهبر آلمان را ببین حتی راه خودش را هم نمیتواند پیدا کند هزار افسوس بر عظمت بر باد رفته ی این ملت بزرگ آلمان را بیسمارکی دگر باید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad June 30, 2019 01:11 PM

فکر کنم سرگیجه و سردر گمی ایشان بخاطر سرگیجه گرفتن اروپایی ها از رژیم ولایت فقیه است که نمیتوانند از کارهایش سر در بیاورند و دائم ویراژ میروند

گزارش یا اعتراض به این نظر


روبرت July 13, 2019 03:47 PM

فکر کنم این خانم پیغمبر جدید باید باشه، و مثل محمد زمانی که بهش آیه نازل می شد میلرزید، خداوند به مردم آلمان رحم کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: