آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 مرداد ماه 1398 = 04-08 2019

آتش سوزی مشکوک در ساختمان وزارت نفت

صبح روز یکشنبه ساختمان مرکزی وزارت نفت دچار آتش سوزی شده و تخلیه شد. به گزارش ایسنا، این ساختمان در حال حاضر تخلیه می شود.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت نفت، علت آتش‌سوزی فعلا مشخص نشده است.

کارکنان در لابی این ساختمان حضور دارند و اجازه ورود خبرنگار و تصویربرداری داده نشده است.

هنگام وقوع این اتفاق، وزیر نفت در وزارتخانه حضور نداشته است.

طی هفته های گذشته خبری مبنی بر بازداشت یک زن جاسوس که با تعدادی از مدیران ارشد وزارت نفت در ارتباط بوده است منتشر شد، این خبر اولین بار توسط دو تن از نمایندگان مجلس عنوان شد سپس واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت..



حقیقتگو July 1, 2019 04:48 PM

با افشاگرهای دزدی های هیولائی میلیاردها دلاری مقام رهبری و قشونش وهمچنان مقامات حکومتی ودولتی و مجلس نشین که ناچارا" موجب دستگیری انگشت شماری ازآنها شده است وافشا شدن ماهیت ذوب شدگان دراسلام ناب محمدی شده است را برآنچه درصدد چسبنادن سوراخ اطلاعاتی درجهت خروج اطلاعات چپاولگری ها ازآنچه رژیم آخوندی چهل سال برمردم ایران روا داشته بکنند رژیم آخوندی با پهن کردن دام حقوق های کلان و ویلا نشینی بسیاری ازتحصیل کردن خارج کشوربه این طریق هم برای استفاده ازعلم وفنونشان و هم برای ارتباطات بین المللی اش استخدام کرده است که مدتی است درزکردن اطلاعات به آنها نسبت داده وبرای معدوم کردنشان به نوبت خدمت هرکدامشان رفته ومی رود و خواهد رفت این موردها باید درحقیقت هشداری باشد برای گول خوردگان و طمعه پول کرده گان تحصیل کرده گان خارج ازکشورکه حالا لرزان وترسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: