آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 تیر ماه 1398 = 03-07 2019

فروش گوشی های اپل در ایران ممنوع می شود

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دو طرح، خرید و فروش گوشی‌های اپل را ممنوع، و مشاور امنیت ملی کاخ سفید و ترامپ را به عنوان تروریست معرفی می کنند.

به گزارش فارس، اقای احمد امیر ابادی فراهانس عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران گفت: ۲ طرح آماده شده است که یکی از آن‌ها، تحریم گوشی‌های موبایل آیفون شرکت اپل است.

عضو هیئت رئیسه مجلس ابراز داشت: سالانه حدود یک میلیارد دلار ایرانی‌ها از اپل خریداری می‌کنند که ما برای جلوگیری از آن، ریجستری این گوشی‌ها را ممنوع می‌کنیم.

امیرآبادی تاکید کرد: باید تلاش کنیم حتی به اندازه یک دلار هم که شده به آمریکا ضربه بزنیم.

وی ابراز داشت: طرح دوم؛ بحث اعلام مشاور امنیت ملی کاخ سفید و ترامپ به عنوان تروریست است که بررسی این طرح شروع شده و به عنوان قانون در مجلس تصویب خواهد شد. تروریست اعلام شدن مقامات آمریکایی توسط ایران حداقل می‌تواند برای رفت و آمد آن‌ها در کشورهای اسلامی مشکل ایجاد کند.

این نماینده مجلس ایران ابراز داشت که طرح ممنوعیت خرید و فروش گوشی‌های اپل اعلام وصول شده و طرح دوم بعد از تعطیلات مجلس اعلام وصول شود.



شهنام July 3, 2019 12:31 PM

موش تو سوراخ نمیرفت جارو به دمبش می‌‌بست اپل شما رو خیلی‌ وقته تحریم کرده ملیجک ولایت حالا شما دگوری‌ها میخواین اپل رو تحریم کنین؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز July 3, 2019 12:39 PM

بنا به فرمودهٔ این نمایندهٔ مجلس و بخاطر ضرر زدن به اقتصاد آمریکا، ایران دیگر نباید به آمریکا پِهِن بفروشد، نه از نوع گاوی آن و نه از نوع الاغی آن! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: