آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 تیر ماه 1398 = 04-07 2019

فیلم؛ عذرخواهی ایرانیان از خواننده زن انگلیسی

جاس استون، خواننده انگلیسی به دلیل نداشتن ویزا از فرودگاه کیش در جنوب ایران دیپورت شده است. گفته شده که رژیم ملاها این خواننده زن انگلیسی را در لیست سیاه قرار داده است. ایرانیان در سراسر جهان با ارسال پیام از این خواننده سرشناس بخاطر رفتار حاکمان جمهوری اسلامی عذرخواهی کرده اند. واکنش او را هنگام دیپورت از ایران در کلیپ زیر ببینید.

وی پس از دیپورت از ایران در ایستاگرام خود نوشت: در انتهای سفر به کشورهای منطقه خلیج فارس، وارد کیش شدم، ضمن آگاهی از قوانین و مقررات، قصد برگزاری هیچ کنسرتی یا هرگونه حرکت سیاسی نداشتم اما پس از ورود به فردگاه کیش به خاطر نداشتن مجوزهای لازم نتوانستیم وارد جزیره شویم و بعد از صحبتهای طولانی ما را یک شب در محل مسافران خارجی اسکان دادند و فردای آن روز به امارات بازگردانده شدیم. در آن لحظات خیلی دلگیر شدم، احساس کردم قلبم شکسته....

سایت خبری عصر ایران امروز نوشت: پس از ورود “جاس استون” خواننده پاپ بریتانیایی به همراه گروهش به فرودگاه کیش، این خواننده پس از بازداشت موقت و قرار گرفتن در لیست سیاه، از ایران “دیپورت” شده است.

این خواننده بریتانیایی که در قالب یک تور جهانی به همه کشورهای دنیا سفر می‌کند، روز سه‌شنبه به همراه گروهش وارد فرودگاه بین‌المللی کیش شده و پس از یک شب بازداشت موقت، روز چهارشنبه از این فرودگاه دیپورت شده است.

او در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده خبر از “دیپورت” شدن و بازداشت موقت خود و گروهش در فرودگاه داده است.

او در این ویدئو توضیح می‌دهد: از قوانین ممنوعیت خوانندگی و برگزاری کنسرت زنان در ایران آگاه بوده و قصدی برای تغییر قوانین کشورهای دیگر را هم ندارد اما مقامات فرودگاه حرف من را باور نکردند… نه می‌خواستم در ایران زندانی بشوم و نه اینکه جان کسی را به خطر بیندازم.”

این خواننده زن بریتانیایی در قالب تور جهانی خود به بیش از ۱۷۰ کشور جهان سفر کرده است. او هفته گذشته در بسیاری از کشورهای عربی منطقه خلیج فارس از جمله در عربستان سعودی کنسرت اجرا کرده است.

او یکشنبه این هفته نیز در شهر طرابلس لیبی در یک پارک عمومی به اجرای کنسرت پرداخته است.




www.youtube.com/watch?v=WX18XZ7axcE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی July 4, 2019 03:01 AM

باب دندان حاجی تو نبودی
گر که بودی تپلی و سینه های مرمرین
بودی اکنون در اوین زیر شکنجه روز و شب
شانس یاری کرد که نیستیی لقمه چرب بسیج و شیخ و حاجی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 4, 2019 10:40 PM

اگرایرانی تبارانگیسی بودی درسلول خانم زاغری بودی این خانم خواننده گردشگری درجنگل های آفریقا را با گردشگری درجنگل اسلامی اشتباه گرفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: