آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 تیر ماه 1398 = 08-07 2019

وقوع زلزله نسبتا قوی در مسجد سلیمان؛ کشته

‍‍منابع خبر اعلام کردند زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین، حوالی مسجدسلیمان استان خوزستان را لرزاند. لرزش زمین در اهواز و برخی از شهرهای خوزستان نیز احساس شد. گفته شده در کویت هم این زلزله احساس شده است.

زلزله مسجد سلیمانِ خوزستان در برخی مناطق شهری اصفهان و شهرضا نیز احساس شد. ساکنان ساختمان های بلند مرتبه در این مناطق تکان ها را احساس کردند.

در پی زلزله ۵.۷ ریشتری امروز، چهار زمین‌لرزه دیگر نیز مسجدسلیمان خوزستان را لرزاند.

زمین‌لرزه‌های مسجدسلیمان تاکنون دستکم ۱ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشته است و موجب‌ تخریب ساختمان‌ها شده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: زلزله ۵.۷ ریشتری دقایقی پیش بین ایذه و مسجد سلیمان رخ داده است.


زلزله؛ فاجعه در کرمانشاه هم ماندگار شد

فیلم زیر: زلزلەزدەھا یکبار قربانی زلزلە و اکنون ھم قربانی استبداد سیاە آخوندی شدەاند. وعدەھای نظام دروغ از آب درآمد و زلزلەزدەھا دریافتەاند کە تا پایان حکومت ننگین ولایت فقیه بە حقوق خود نمیرسند.

منصور امان: این خبر که وعده حاکمیت برای بازسازی شهرها و روستاهای زلزله زده کرمانشاه در شهریور ماه عملی نخواهد شد، کمتر کسی را شگفت زده می کند. بیرق سیاه این دست قول و قرارهای بی سرانجام در هر گوشه زلزله زده، سیل زده و جنگ زده کشور به زمین کوفته شده و در باد مردُم ستیزی حاکمان به چهره توده شلاق می زند؛ حاشیه نشینی زلزله زدگان بم ۱۵ سال پس از وقوع زلزله و ویرانی خُرمشهر ۳۱ سال پس از پایان جنگ تنها دو نمونه از تدبیری است که نظام حاکم، رنج دیدگان را به آن بشارت داده.

آنچه که بر سر زلزله زدگان کرمانشاه می آید، یک روایت مُکرر است. در ایران زیر یوغ مُلاها، فاجعه طبیعی یا دست ساز انسان هر جا که پا گذاشته، ماندگار شده و بر سرنوشت قُربانیانش حُکم رانده است. رژیم ولایت فقیه هیچ خشت افتاده ای را هیچ کُجا بر خشت نگذاشته و دستی به مدد به فروافتادگان برنیاورده است. او آنها را تحقیر کرده، به تاراجشان برده و به حال خویش رهایشان کرده تا به پایان برسند و فاجعه پایان یابد.

این اما انتهای داستان نیست، صورت حساب خرمشهر و ورزقان، رودبار و منجیل، بم و ورزقان، اهواز و آق قُلا، گُلستان و ماسوله و نیز کرمانشاه گشوده باقی مانده و جامعه از "نظام" بهای اشک و رنج و مرگی که به بار آورده را تا آخرین صنار خواهد ستاند.




www.youtube.com/watch?v=xMvnMhGYzEw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام July 5, 2019 10:01 AM

سید علی چلاق و چهل هزار دزد بغداد اموال و ثروت این کشور را میلیلرد میلیارد خرج غزه و لبنان و فلسطین و یمن و سوریه و هزار گور و دره ی عربی کردند و ایرانیان را به خاک سیاه نشاندند اگر این پیرزن پسری دارد که میتواند گردن آخوندی را یشکند و از او نخواهد که برود و انتقام مادرش را بگیرد ایستگاه بعدی مرگ با خفت برای این پیرزن و فرزندانش خواهد بود ایرانیان به پا خیزید حماقت و سربزیری بس است همه باید بهروز حاجیلو شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو July 5, 2019 12:14 PM

چه کسیست بجز خامنه ای بیشرف که اشکش سرازیر نشود؟ این مادر همسن مادر من قبل از درگذشتش است، انگار مادر همه ماست مادر بمیرم برایت که اینقدر بی پناه و داغون شدی ای مادر ای مادر

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف July 5, 2019 04:50 PM

ملت لطف کنند همینجوری تماشا کنن دست به سینه بشینند تا نوبت خودشون هم بشه! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 8, 2019 11:47 AM

زلزله ی ۵ ریشتری در ایران اسلام زده آدم میکشد و خرابی به بار می‌‌آورد ولی زلزله ی هفت ریشتری در آمریکا آب را هم از آب تکان نمیدهد این است فرق مهندسی سازه و قوانین ساختمان سازی که البته با مهندسین پرورش یافته در مکتب امام زمان چیز بیشتری هم توقع نمی رود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: