آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 تیر ماه 1398 = 06-07 2019

انتخابات آمریکا شاید شبیه انتخابات ملاها شود!

ماریان ویلیامسون، یکی از داوطلبان کسب نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری آمریکا گفته است انتخابات این کشور می‌تواند شبیه انتخابات در ایران تحت حاکمیت ملاها شود.

به گزارش بی بی سی، خانم ویلیامسون که نویسنده و فعال اجتماعی است و در نظرسنجی‌ها، رده‌های پایین‌تر را میان سایر کاندیداهای دموکرات دارد در جمع هوادارانش در باره آنچه "توهم انتخاب" در انتخابات آمریکا خوانده سخن گفته و انتقادهایی از رسانه‌ها و نخبگان سیاسی مطرح کرده است.

ویلیامسون گفت: "نه تنها آنها (نخبگان و جریان حاکم) به ما می‌گویند در باره چه چیزی باید صحبت کنیم بلکه آنها به ما می‌گویند چه کسی را هم باید انتخاب کنیم. این کار شبیه کشورهایی مانند ایران است، جایی که به هر کسی که بخواهی می‌توانی رای بدهی البته از میان افرادی که می‌گویند می‌توانی به آنها رای بدهی!"

او همچنین گفته است کشورش امروزه "وضعیتی مشابه دارد." اما ویلیامسون ساعتی بعد در بیانیه‌ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت منظورش "مقایسه مستقیم" آمریکا با ایران نبوده است.



پلنگ ایران زمین July 6, 2019 01:27 PM

ویلیامسون شما بسیار نادان هستید اگر مردمِ ایران آخوند را برنمی گزیدند٬ باز هم در این باره چنین میگفتید؟ مگر میشود یک کشور را بدست نادانی سپرد؟ در میانِ مردم٬ هم باسوادِ دانا٬ هم باسوادِ نادان٬ هم بیسوادِ دانا و هم بیسوادِ نادان هستند هرچند که با سوادان و بیسوادانِ نادان بیشترین آرا را هم داده باشند٬ نباید کشور را بدستِ نادان سپرد مانند اوباما و خمینی که بازدهٔ کارشان را امروز می بینیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 6, 2019 01:58 PM

دلیل اصلی‌ حمله‌ها از چپ و راست با میلیون‌ها دروغ در مورد ترامپ چیست؟ -> پرزیدنت ترامپ انتخاب مردم آمریکا است و خود فروخته نیست؛ خداوند نگهدار این مرد بزرگوار و این انسان واقعئ باشد (امین)

گزارش یا اعتراض به این نظر


why do yoiu even poist this July 6, 2019 09:42 PM

استمرار طلب فقط اصلاح طلبان نیستند
همه کسانی که سالهاست ادرس عوضی ضد امپریالیستی می دهند چه در زمان شاه و چه شیخ اب به اسیاب انها میریزند برای حفظ منافع روسیه به همین دلیل به همه حمله میکنند جز روسیه بزرگترین نفع برنده از سیاست های ضد امریکایی ، ضد اسرائیلی و ضد لیبرال دموکراسی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: