آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 تیر ماه 1398 = 06-07 2019

فیلم؛ سقوط دسته جمعی دوچرخه سواران از قله

سقوط دسته جمعی دوچرخه سواران هنگام پائین آمدن از قله آلپ

ویدئوی سقوط دسته جمعی شرکت کنندگان در مسابقه دوچرخه سواری "کوه جهنمی" (Mountain Of Hell) در منطقه آلپ فرانسه در اینترنت منتشر شد.

این سرازیری برای برخی از دوچرخه سواران بیش از حد تند بود و آنها و به دنبال آنها بقیه دوچرخه سواران روی برف سقوط کردند اما هیچکس دچار صدمات جدی نشد.




www.youtube.com/watch?v=zDUxktR57u0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مبارزۀ بیهزینه ومسالت آمیزبادشمن آدمخوار July 7, 2019 12:46 PM

این چه ورزشی است که این احمقهای ورزشکار میکنند! یک عده جوان ماجراجوی خشونت طلب! هم جان خودشان و هم جان جوانهای دیگر را به خطر می اندازند!مگر جاده های صاف وکم خطریا بهتر از آن بی خطر زیبا برای دوچرخه سواری قحطی است که حالا باید روی برفهاوروی کوهها اینکاررابکنند!وجانشان رابه خطر بیندازند!
ای خشونت طلبهای بی مغز که ورزش زیبای دوچرخه سواری را هم به خشونت کشیده اید!من خودم که یک ورزشکار حرفه ای ام هروقت درپارک پشت خانه مان قدم زنی تند می کنم،آهنگ زیبائی ازنغمه های کوه ودشت وپروازپرندگان رادرگوشم پخش میکنم،چشمهایم رانیمه بازمی گذارم ودرعالم خیال درسراشیب کوهها و نوک قله ها، یا در وسعت کویرهای داغ و تشنه میدوم، زیبا و سالم و بی خطر وکم هزینه! هم ورزش میکنم وبدنم به روزوتحسین برانگیز است، هم لذت رفتن یه قله ها را میبرم!آنهم با پرداخت هزینه ای کم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: