آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 تیر ماه 1398 = 07-07 2019

مدیران احضار شدند، عده‌ای معتاد با دمپایی آمدند!

وقتی مدیران شرکت‌ها را احضار کردیم، عده‌ای معتاد با دمپایی آمدند!

به گزارش میزان، شانزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان بانک سرمایه صبح امروز ۱۶ تیرماه در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی به ریاست مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد.

نماینده دادستان در این جلسه دادگاه از جمله گفت: پس از بررسی متوجه شدیم که مدیرعاملان این شرکت‌ها برای شهر بابلسر و اطراف آن هستند، یک تیمی این افراد بی‌بضاعت در بابلسر را شناسایی می‌کرده و آن‌ها را به تهران می‌آوردند و در میدان نوبنیاد قرار می‌گذاشتند و آقای روحی و دولتشاهی با این افراد ملاقات می‌کردند و پس از پوشاندن کت و شلوار به آن‌ها این افراد بی‌بضاعت سوار بی‌ام‌و می‌کردند به داخل شعبه می‌آوردند. وی افزود: مدیران شرکت‌ها (افراد بی‌بضاعت) پس از ثبت شرکت درخواست خود را به آقای پویان‌مهر می‌دهند به طوری که در یک روز درخواست تسهیلات داده می‌شود آن هم برای شرکتی که یک و یا سه روز است که تاسیس شده است و صورت‌های مالی شرکت‌ها همه به یک شکل بوده است.

قهرمانی به مهر‌ه‌چینی در شعبه اسکان اشاره کرد و گفت: پس از این که بیرانوند مدیرعامل می‌شود، غندالی دستوراتی می‌دهد و می‌گوید آقای پویان در شعبه باشد و آقای نانچیان و اعلایی مدیران میانی باشند و آقای فاروقی در اعتبارات باشد آقای امامی رزومه این افراد به آقای غندالی ارسال می‌کرده است، آقای کلهر نیز که به آقای امامی و کاظمی وصل بوده دبیر هیئت مدیره می‌شود و مهره‌چینی کاملا هماهنگ شده بوده است. قهرمانی در ارتباط با شرکت‌هایی که ضمانت‌نامه اخذ کرده‌اند، گفت: این شرکت‌ها مجموعا ۵۴۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه می‌گیرند که عمدتا به سمت قیر و مواردی برای گوشت و گندم بوده، اما نهایتا همه پول‌ها جمع می‌شود و به سمت قیر می‌رود، وقتی مدیران شرکت‌ها را احضار کردیم مشاهده کردیم که یا دمپایی به پادارند و یا معتاد هستند.




شهنام July 7, 2019 10:31 PM

وقتی رهبر مملکت معتاد باشد و با دمپایی به دیدار نخست وزیر ژاپن برود از مدیران توقع دارید که معتاد نباشند و با دمپایی حاضر نشوند؟ چقدر توقع دارند بعضیها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hamid July 7, 2019 11:06 PM

بابا کجای کاری رهبرکه با این همه بیا برو با دمپایی بیاد توی منظر عمومی توقع داری همکارش با پوتین بیان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: