آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 تیر ماه 1398 = 07-07 2019

جشن در آمریكا با قهرمانی تیم فوتبال زنان+فیلم

جام جهانی ۲۰۱۹ زنان پس از یک‌ماه با قهرمانی آمریکا، نایب قهرمانی هلند و سومی سوئد به پایان رسید، تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با پیروزی ۲ بر صفر در برابر ملی‌پوشان هلند برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی زنان شد. (فیلم زیر)

نیمه نخست دیدار فینال با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. سپس در نیمه دوم، ملی‌پوشان آمریکا با افزایش فشار بر تیم حریف، در دقیقه ۶۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. گفتنی است که داور دیدار فینال با استفاده از ویدئوی چک در پی خطا بر روی الکس مورگان، یک ضربه پنالتی را به سود آمریکا تصمیم گرفت. مگان رپینو با به ثمر رساندن این پنالتی، تیم ملی آمریکا را یک بر صفر پیش انداخت. فقط ۸ دقیقه بعد از این گل، رز لاول گل دوم ملی‌پوشان آمریکا را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

آمریکا باز هم موقعیت‌های گلزنی خلق کرد اما بی‌دقتی در ضربات آخر باعث شد تا توپ‌ها وارد دروازه نشوند. تلاش هلند هم برای جبران نتیجه بی‌ثمر ماند و آمریکا با حساب دو بر صفر قهرمان شد و هلند به نایب قهرمانی رضایت داد. فوتبال زنان آمریكا، كه بر خلاف مردان این كشور در جهان حرف اول را می‌زند، با پیروزی در این دیدار از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند و برای چهارمین بار جام قهرمانی را به خانه بردند. آن‌ها پیش از این در سال‌های ۱۹۹۱، ۱۹۹۹ و ۲۰۱۵ جام قهرمانی را بالای سر برده بودند.





www.youtube.com/watch?v=-g1iC-ApBRs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی July 8, 2019 08:52 AM

آقای خامنه ای و روحانی و نوری همدانی و مکارم شیرازی و دیگر انگل های مذهبی باید بفهمند اقتادار یعنی این قدرت وتوانمندی یک کشور یعنی این ونه داشتن یک جامعه ای زنان مدام در غل وزنجیر باشند ویا برای سیر کردن شکم خود وفرزندان خود سر در سطلهای زباله داشته باشند یا در خانه های عفاف اسلامی قم و مشهد که علم الهدی مدیریت آنها را بعهده دارد مشغول تن فروشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: