آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 تیر ماه 1398 = 11-07 2019

ادامه بازداشت زندانیان سیاسی سابق در ایران

خبرگزاری هرانا – محمدولی غلام نژاد، زندانی سیاسی سابق روز یکشنبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸، محمدولی غلام نژاد، زندانی سیاسی سابق، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست.

طی همان روز تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی سابق از جمله صدیقه مرادی و همسرش، در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی شده بودند.

محمدولی غلام‌نژاد در سال ۸۷ به همراه همسر خود صغری و فرزند خود امید غلام نژاد به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق بازداشت شد. فرزند این خانواده کوتاه مدتی پس از بازداشت آزاد شد ولی آقای غلام نژاد و همسرش هر کدام به تحمل ۳ سال حبس محکوم شدند.

مورخ ۲۰ مهرماه ۹۲ آقای غلام نژاد در حالی که ۳۰ روز از مدت محکومیت او باقی مانده بود از زندان اوین آزاد شد. پیش از او نیز به همین ترتیب صغری غلام نژاد از همین محل آزاد شده بود.



ــ میترا July 12, 2019 10:05 AM

من حدس قریب به یقین میزنم که علت این دستگیریها سوزش آخوندهای مردمخوار از برپائی تظاهرات بزرگ نیروهای اپوزیسیون، در شهرهای بزرگ دنیا (بروکسل، واشنگتن و برلین) و اعلام ادامۀ این راهپیمائی ها در سایر کشورها و شهرهای اروپائی ست، قبلاً هروقت آخوندهای خونخوار یک ضربۀ سیاسی کاری از اپوزیسیون میخوردند، یا جائی کشتی شان به گِل می نشست چند موشک و خمپاره روانۀ پایگاه اشرف یا لیبرتی در عراق می کردند، حالا که برای دق دل خالی کردن این تیررس ها را از دست داده اند ، لابد برای تسکین خشم و سوزش درنده شان در داخل دست به گروگانگیری زندانیان سابق زده اند، وگرنه این افراد که مشغول زندگی شان بوده اند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: