آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 تیر ماه 1398 = 13-07 2019

فیلم؛ حجاب: بساط مزدوران بسیجی برای آزار زنان

روز جمعه ۲۱ تیر ۹۸ مزدوران بسیجی به بهانه روز آخوند ساخته عفاف در کنار مسجد جامعه شهر کوچصفهان واقع در استان گیلان، بساط پهن کرده و اجازه عبور زنان بی چادر را نمی دادند. در صورتی که خانمی با روسری اما بدون چادر عبور می کرد، بسیجی های وحشی با توهین و تحقیر به او حمله می کردند.




www.youtube.com/watch?v=2wYpZ8N1-QY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



تمرکز توجه و نیرو بر اصل سرنگونی July 13, 2019 12:05 PM

چه چیزی بیشتروبهترازتشدیدفشاردرموردحجاب،وآنراتبدیل به مسألۀ حادروزجامعه کردن ممکن است ومیتواندتوجه هممیهنان حقطلب خشمگین،ودرآستانۀ انفجاربزرگ راازمسایل عاجل اقتصادی وسیاسی موجوددرجامعه، که براستی حکومت چپاولگرآخوندی رادچارسرگشتگی وبحران سرنگونی کرده،وزنگ مرگ نزدیک ونهائی شانرا(چه در ایران وچه درسطح بین المللی)بصدادرآورده،منحرف کندوانرژی انفجاری متمرکزآنها درمسیرمبارزه برای سرنگونی تمامیت این رژیم وحشی راتضعیف نماید؟بعلاوه،همیشه درماههای قبل ازبرگزاری انتخابات پوشالی،بنا بفرمان ظحاک ماربدوش، سرکوبگریهائی ازاین نوع را تشدید میکنند،تاباصطلاح یک باندی مثلاًنقش حجاب طلب ووو رابازی کندویک بانددیگرنقش مخالف باسختگیری درمسألۀ حجاب یاطرفداری ازرفتن زنان به مسابقات وهمۀ آنچه که میدانیم،تاباز بهانۀ "بد یابدتری"!برای شرکت عده ای در انتخاب فراهم آید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: