آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 تیر ماه 1398 = 15-07 2019

تنها حکومتی در دنیا که همه مسئولان آن....

تنها حکومتی در دنیا هستیم که همه مسئولان آن منتقد شرایط هستند

مسعود نیلی که تا پیش از این و در دولت روحانی در سمت‌هایی چون مشاور اقتصادی رییس‌جمهور، دستیار ویژه اقتصادی رییس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت فعالیت کرده معتقد است که اقتصاد کشور هم‌اکنون در دوراهی تعیین‌کننده‌ای قرار گرفته است؛ این‌که یا به سمت فقر گسترده برویم یا این‌که اصلاحات اقتصادی صورت گیرد و لازمه اصلاح این است که قبول کنیم یک جاهایی اشتباه رفته‌ایم.

وی می گوید: هرچند ما الان گرفتار فشار سنگین خارجی هستیم که برای اقتصاد کشور مشکل ایجاد کرده، اما مشکل اصلی ما، بیرونی نیست. مساله، خودمان هستیم. اصل مساله ما با خودمان است که نمی‌توانیم تناقضات بین خواسته‌های متعالی و واقعیت‌های روی زمین را کنار هم جمع کنیم. در حال حاضر سوال می‌شود که مصالحه یا مقابله؟ اصل مصالحه یا مقابله، داخلی است. در شرایط کنونی ابتدا باید خودمان بتوانیم با یکدیگر صحبت کنیم تا ببینیم به چه مدلی از ارتباط بیرونی یا اداره اقتصاد در داخل باید برسیم. ما که مسئولان نظام سیاسی کشورهای دیگر را انتخاب نمی‌کنیم، مردم خود آن کشورها آنها را انتخاب می‌کنند. ما هم باید خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و یک روالی بگذاریم که این‌قدر از تحولات سیاسی بیرونی تاثیر نپذیریم.



پلنگ ایران زمین July 15, 2019 10:29 PM

تنها یک راه پیشِ روی دارید و آنهم پس دادنِ کشورمان است و بس شماها هیچ کارِ نادرستی نکردید زیرا کوتاهی از ایرانیان بود بیخودی به مغزِ کوچکتان هم فشار نیاورید که برایِ تندرستی زیان آور است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: