آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 تیر ماه 1398 = 15-07 2019

کلینتون: دولت کنونی آمریکا یک فاجعه است

وزیر سابق وزارت امور خارجه آمریکا، دولت دونالد ترامپ را یک فاجعه کامل خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، هیلاری کلینتون در پیامی توییتری در پاسخ به ادعای ترامپ برای بازگشت برخی از نمایندگان رنگین پوست مجلس نمایندگان نوشت: آنها آمریکایی هستند و دولت کنونی آمریکا یک فاجعه کامل به‌حساب می‌آید.

به نوشته کلینتون تنها یک نفر مسئول کنونی فاجعه پیش آمده در کشور آمریکا است و آن شخص رئیس جمهور است.

«نانسی پلوسی» سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حمایت از کلینتون و انتقاد از مواضع ترامپ علیه نمایندگان زن کنگره رئیس جمهوری آمریکا را به اظهاراتی که باعث ایجاد نفاق در میان شهروندان می‌شود متهم کرد.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ پیش از این در پیامی توییتری نوشت: جالب است می‌بینم زنان «ترقی‌خواه» حزب دموکرات در کنگره که اصالتاً از کشورهایی دیگر آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه تام و تمام، بدترین، فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین‌ها در سراسر دنیا هستند، آنها چرا برنمی‌گردند تا به بازسازی جاهای کاملاً ورشکسته و جنایت‌آلودی که از آنجا آمده‌اند، کمک کنند.

هدف ترامپ از این توئیت نمایندگانی مانند «الکساندریا اوکاسیو کورتز»، «ایلهان عمر»، «آیانا پریسلی» و «رشیده طلیب» هستند.

هر چهار نفر شهروند آمریکا هستند و فقط ایلهان عمر است که خارج از ایالات متحده به دنیا آمده است. ایلهان عمر در موگادیشو پایتخت سومالی به دنیا آمده و به‌عنوان مهاجر به آمریکا رفت.

پریسلی سیاهپوست است و در شهر سینسیناتی ایالت اوهایو به دنیا آمده. طلیب هم در یک خانواده فلسطینی‌تبار در شهر دیترویت ایالت میشیگان و اوکاسیو کورتز که والدینش اصالت پورتوریکویی دارند، در نیویورک به دنیا آمده‌اند.



Dariush July 15, 2019 01:46 PM

یک نمونه فیک نیوز، در کل گزارش کوچکترین اشاره به دلیل اینکه چرا ترامپ این را به این چهار نفر گفت نیست؛ اینها هر روز از زمان انتخاب، به آمریکا، امریکأیئ ها، یهودی‌ها و همه حمله کرده و همه را "نژاد پرست" میخوانند و در جواب پرزیدنت ترامپ به آنها گفت، دوست ندارید، آمریکا را ترک کنید ؛ کرتز کمونیست کامل دو آتشه و در اصل به نظر من یک دیوانه است، ۲ تا از آنها فاطی کماندو هستند و در مساله فلسطین و حمله به آمریکا از رژیم اخوندی بدتر هستند، و آخری حتا یک پرنده سفید را محکوم به نژاد پرستی می‌کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 15, 2019 03:19 PM

ای عجوزه ی پست فطرت فاجعه تو و آن شوهر دروغگو و زنباره ات هستید از کمالات شما همین بس که شخص خودت دیپلمات های آمریکایی را به چنگال داعشیان سپردی تا آنها را زجرکش کنند و شوهر بی همه چیزت با کره ی شمالی برجام دیگری را امضا کرد تا به کره شمالی وقت و اجازه داشتن تکنولوژی هسته ای بدهد که به یک دیکتاتوری کمونیستی اتمی تبدیل شود جای هر دوی شما بی مقداران وطن فروش در زندان و حکم شما حبس ابد است ننگ بر هر دوی شما سیاهدلان خائن باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 17, 2019 01:14 AM

مستر پرزیدنت ترامپ این نامبردگان آمدند تا آمریکا را به گند بکشند نیاکانِ آخوندها هم ایرانی نبودند و برایِ نابود کردن به ایران آمدند و فرزندانشان در ایران زاده شده و شناسنامهٔ ایرانی گرفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: