آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 تیر ماه 1398 = 15-07 2019

احضار بخاطر انتشار عکس سرویس بهداشتی

احضار مکرر یک روحانی به دلیل انتشار عکس سرویس بهداشتی

خبرگزاری هرانا – اسماعیل آذری نژاد، طلبه ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد که در ارتباط با مشکلات اجتماعی کودکان و زنان فعالیت می کند، به دلیل انتشار تعدادی عکس در فضای مجازی مبنی بر فرسودگی سرویس های بهداشتی روستاهای این استان چندین بار به دادسرا احضار و توبیخ شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۸، اسماعیل آذری نژاد با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود از احضار مکررش به دادسرا خبر داد.

وی در این یادداشت نوشته است: “چند ماه پیش بخاطر گذاشتن تصاویر سرویس بهداشتی مخروبه مدرسه روستایی چند بار توبیخ و احضار شدم که این کار توهین بود. اما دیروز به لطف خدا و کمک دوستان ساختش تمام شد”.

اسماعیل آذری نژاد طلبه ای است ۴۰ ساله‌ که در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد سکونت دارد. او که در میان مردم به روحانی قصه گو معروف شده است، داوطلبانه به روستاها و مناطق محروم ایران سفر می کند و با انتشار رشته توییت هایی از مسایل اجتماعی آنان از جمله محدودیت ها و محرومیت های کودکان در مدارس، خودسوزی و خودکشی زنان در روستاها، کودک همسری و دیگر معضلات اجتماعی سخن می گوید. این روحانی به بیان معضلات و کاستی ها اکتفا نکرده و با فراخوانی های محلی سعی در حل مسائل داشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: