آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 بهمن ماه 1398 = 03-02 2020

هلاکت یکی دیگر از دستیاران قاسم سلیمانی+عکس

یکی دیگر از دستیاران قاسم سلیمانی در حلب سوریه به هلاکت رسیده است.

به گزارش سایت "مشرق"، نزدیک به سپاه پاسداران، اصغر پاشاپور با نام سازمانی "اصغر ذاکر" پاسداری بوده که بسیار نگران جان حاج قاسم بوده است. پاشاپور اهل شهر ری است و به همراه سلیمانی به سوریه رفته بود. او روز سیزدهم بهمن ماه کشته شده است.

تصاویری از این عضو نیروی قدس با سلیمانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در مهرماه ۱۳۹۵ محمد پورهنگ شوهر خواهر پاشاپور نیز در سوریه کشته شده است.

تاکنون آمار متفاوتی از شمار پاسدارانی که در سوریهبه هلاکت رسیده اند، ارائه داده شده است. برخی رسانه‌ها از کشته شدن ۱۵ تن از فرماندهان سپاه در جنگ سوریه خبر داده‌اند که مهم‌ترین آن حسین همدانی بوده است.


هلاکت سرکرده بسیجی نزدیک به سلیمانی

باشگاه خبرنگاران نوشت: عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان استان خوزستان بامداد چهارشنبه توسط افراد ناشناس و نقاب‌دار مورد ضرب مستقیم گلوله اسلحه قرار گرفته است.

گفته می‌شود این فرمانده سپاه پاسداران طی حمله مسلحانه به منزلش که توسط افراد ناشناس صورت گرفته، شهید شده است.

شبکه خوزستان، وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز خبر داد که عبدالحسین مجدمی از نیروهای سپاه قدس، شاخه برون‌مرزی سپاه پاسداران و از نزدیکان قاسم سلیمانی بوده است.


حمله خونین به رئیس شورای اسلامی بومهن


رئیس شورای اسلامی شهر بومهن توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت مورد سوء قصد قرار گرفت.

به گفته منابع آگاه ساعت ۱۵ روز گذشته احمد جوشنلو رئیس شورای اسلامی شهر بومهن هنگام خروج از ساختمان شورای این شهر از سوی راکبان یک دستگاه موتور سیکلت به وسیله سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن پس از خروج از ساختمان شورای شهر واقع در بالاتر از بلوار چمران به وسیله سلاح سرد (چاقو) یا (قمه) از ناحیه بازوی سمت چپ دچار جراحت سنگین شده و بلافاصله به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

بنا به اعلام منابع آگاه حمله کنندگان دو نفر بودند که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت به محل مراجعه و پس از کمین با خروج وی از ساحتمان به وی حمله ور شده و پس از مورد اصابت قرار دادن رئیس شورا بلافاصله از محل متواری شدند.


آقایان! باد کاشتید موسم درو کردن طوفان‌ رسیده

گزارش قبلی: فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز که برای آرام کردن اوضاع در بین معترضان حاضر شده بود به صورت ناجوانمردانه مورد حمله آنها قرار گرفت. (عکس زیر)

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از اشرار مسلح به سلاح سرد شب گذشته قصد حمله به منزل و بیت آیت‌الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند.

بر اساس اعلام دفتر نماینده، ولی فقیه در استان یزد، شب گذشته ۲۶ آبان ماه تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند که با مداخله مأمورین امنیتی ناکام ماندند.

چهار نفر از مهاجمین توسط نیرو‌های حفاظت دفتر امام جمعه و نیرو‌های امنیتی مستقر در محل، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آن که موفق به عملی کردن هدف خود شوند، دستگیر و تعدادی از آن‌ها نیز متواری شدند.

ایران پرس نیوز




بهروز August 9, 2019 01:53 PM

از ماست که بر ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


iranian August 28, 2019 11:27 AM

اینها قهرمانان ملی ایران در آینده هستند چون یک آخوند خوب یک آخوند مرده است مرگ بر خامنه ای قاتل ایرانیان

گزارش یا اعتراض به این نظر


مريم August 28, 2019 12:31 PM

پيام متين و مملو از فهم و شعور علي رضا بملت ايران تصوير واقعي زندگي ماست كه ساعت به ساعت بد تَر خواهد شد، در آينده اي نزديك عليرضا بعنوان يك قهرمان ملي ستايش خواهد شد ، روزي كه دادگاههاي مردمي جنايتكاراني كه ملت ايران را باين روز سياه انداخته اند محاكمه خواهند شد و با شيعه ساختگي ايراني خداحافظي ميشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بلغور August 28, 2019 02:21 PM

ایا بود که در میکده بگشایند
به پایان رسید این دفتر مقداری زمان کافیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو August 28, 2019 08:23 PM

واقعا" انتخاب کلمات درساخت وسازجمله ها درنوشتن کمنت برایم دشوارمیشود که موردهای بیشماری فاجعه باری که برمردم روا شده ومیشود وهمچنین هضم مطیع وارانه آنها توسط این جمعیت بالغ وعاقل که بیش از۵۰میلیون که همچنان تماشگرهستند و انکارلذت هم می برند که خودشان اخوندها را نکشته اند و به زندان و اعدام هم محکوم نمیشوند وحالا اگر فردی محترمانه برایشان وآنهم فقط یک آخوندرا کشته است وخودش هم اعدام میشود پس نباید آخونددیگری را کشت بله بسیاری ازدلسوزان وطنی چه وکلا و چه دانشجویان و چه سیاسیون و چه حامیان حقوق بشری مردم ایران که چه اعدام شدند و چه سالهای سال درزندان ها با شکنجه ها وبیماری ها بسرمی برند درحقیقت دوبارقربانی شدند یکی قربانی حکومت آخوندی و دیگری قربانی مردمی که انکارچسب مطیع بودن و فقروزجروتوهین پرستی وسکوت مطلق را برپیکرشان مالیده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیدوار August 29, 2019 11:08 AM

بدون احساسات ایشان یک جوانمرد راستین این سرزمین
که توی این شورزار پیدا شد واو معنی زندگی نکبت بار
فهمید ودل به این دنیا دروغ ونادانی نداد کازرون در آینده
بسیار نزدیک باین جوانمرد ببالد و این سرافرازی ایران زمین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 9, 2019 03:23 PM

زنده یاد درخشنده نام سرداران بزرگی چون بهمن جازویه وسیروس نهاوندی را در اذهان زنده میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام November 18, 2019 03:06 PM

و البته کلوخ انداز را پاداش سنگ است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hamid November 18, 2019 08:05 PM

مردم عزیز با توجه به این نکات بهدف خود خواهید رسید صبر و استقامت٫ بیدار نگاه داشتن نیروهای دولتی با ایجاد سر و صدا و جلوگیری از خوابیدن و استراحت کردن انها مخصوصا در طول شبها٫ متفرق کردن نیروها از یکدیگر در صورت همکاری رهایش کنید در صورت مخالفت شدیدن تنبیه شان کنید در صورت عقب نشینی نیروها بیک باره انها را دنبال نکنید ممکن است تله باشد خسته کردن نیروها رمز موفقیت شماست در ساعات مختلف بعد از نصف شب با ایجاد سر و صدا و جلوگیری از خوابیدن انها قدرت تحرکشان کم میشود بامید پیروزی و سر نگونی این روباه صفتان

گزارش یا اعتراض به این نظر


taktirandaz November 18, 2019 09:38 PM

ایران دوراه بیشتر ندارد
۱ جنگ مسلحانه خیابانی
۲ کودتای ارتش به سود ملت ( که البته دومی بعید بنظر میرسد )
هر چند سال به خیابان آمدن و دندان تیز نشان دادن بعدش هم سپاه با همکاران عراقی و سوریه ای مردم را در خیابان اش و لاش کردن و همه را به خانه و زندان و چوبه دار فرستادن تکرار مکررات آست با دست خالی همین آش و همین کاسه ,,صبر کنید وقتی ما را آش و لاش کردند بعدش جلو حرفف های اینها نمیشه ایستاد اینها یه عده زرنگ و باهوش هستند که سر سفره رنگین مفت نشسته و یک عده احمق را به نام بلال ,,ذرت ,,و امام حسین و این کوفت و زهر مار دور خودشان گرد آورده اند ,,شکمشان را سیر میکنند و آنها را به جان ما میاندازند تظاهرات برای این خونخواران هیچ مفهومی ندارد دین اسلام دین مروت ,,دین مساوات ,,,از شدت خنده ,,گریه آدم میگیره چطور میتونه یک دین اینهمه کینه توز و بیرحم باشه ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری January 22, 2020 05:10 PM

نوش جونش، این قاتل کثیف هم رفت به بهشت قاتل سلیمانی، ای هم میهن ایرانی که چنین کار درست را انجام دادی، دمت گرم و دستت درد نکند، ایران باید از وجود این اهریمنان دزد و قاتل کثیف، پاک شود درود بر ایران و ایرانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


baran January 22, 2020 07:50 PM

حکومت آخوندی با جنگ با عراق و به کشتن یک میلیون انسان بی گناه و ایجاد هشت سال ترس و دلهره و اضطراب در جامعه از وحشت جنگ و خمپاره های صدام و هر لحظه انتظار دریافت خبر مرگ عزیزانشان در جنگ، حکومت آخوندی با چهل سال اعدامهای دسته جمعی بدست موجودات کثیفی مثل خلخالی و امثالهم وبدار آویختن قهرمانان ملی در ملاء عام برای خفه کردن هر صدای مخالفی و ایجاد ترس و وحشت در جامعه، با صرف بیش از پنجاه درصد ثروت مردم ایران و بکشتن دادن دهها هزار انسان بی گناه برای ماجراجویی و کشت وکشتار در کشورهای دیگر و،و،و،و خروار خروار امید برای هر ایرانی ایجاد کرده و حالا چند هنرمند که اصلاً در این کشتارها سهمی نداشته اند میخواهند با نرفتن به مراسم دهه زجر مردم را نا امید کنن! !بقول خدا باوران آقای سالک الاهی سالک بگیری

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز February 4, 2020 11:18 AM

بابا این قیافه ها را در سایتهایتان منتشر نکنید، بچه های ما شبها از ترس خوابشان نمی برد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


متین February 4, 2020 12:08 PM

در عکس پایینی دسته گلش را به مزدورشان تقدیم میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: