آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 تیر ماه 1398 = 18-07 2019

اقدام به خودکشی دختر نوجوان در تهران

خبرگزاری هرانا – روز گذشته، یک دختر نوجوان ۱۸ ساله، از روی پلی واقع در اتوبان بسیج تهران، اقدام به خودکشی کرد و با تلاش ماموران پلیس راهور از خودکشی منصرف شد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۸، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که با تلاش ماموران گشت زنی، دختر ۱۸ ساله از خودکشی منصرف شد.

ابوالفضل موسوی‌پور گفت: ” عصر روز گذشته ، یکی از تیم های گشتی منطقه ۱۴ هنگام گشت زنی در اتوبان بسیج روی پل هجرت، متوجه شهروندی می شوند که از گاردریل های کناری روی پل به آنطرف رفته و قصد خودکشی دارد”.

وی افزود: “راننده خودروی گشتی به محض دیدن این صحنه بلافاصله از خودرو پیاده شده و با توجه به حساسیت موضوع آرام به سمت این خانم حرکت می کند. این کارمند پلیس راهور فاتب در هنگام نزدیک شدن به این فرد با کلماتی توجه و حواس وی را جلب کرده و در عرض چند ثانیه چنان تاثیری بر وی می گذارد که به محض رسیدن به محل ایستادن ایشان، فرد مذکور به توصیه های پلیس عمل کرده و از گارد ریل ها به سمت داخل پل می آید.

آقای موسوی‌پور ادامه داد: “سپس کارمند رضایی، کیف این خانم را می گیرد و ایشان را به سلامت به سمت خودروی پلیس هدایت می کند. به محض عبور ایشان از عرض پل ، کارمند پلیس راهور فاتب ، این خانم را به داخل خودرو هدایت کرده و با اورژانس و نیروهای امدادی تماس می گیرد “.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: