آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 تیر ماه 1398 = 18-07 2019

از مامور وحشی پارک تهران تقدیر کردند

در پی انتشار فیلمی از برخورد یک مامور وحشی ناجان با دختر نوجوانی در پارکی در تهران، ابتدا سرکرده انتظامی در تهران دستور تعلیق شعلی او را داد اما در نهایت خبر داده است که از او تقدیر به عمل آمده است.

سرکرده ناجا گفته: برخی از افراد هنگامی که با فرد متخلفی برخورد می‌شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست چراکه اگر تیغ مامورما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود.

پاسدار اشتری ضمن اعلام حمایت از ماموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند، خاطرنشان کرد: اگر ماموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد. وی اضافه کرد: در قضیه پارک پلیس تهران، موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده است که از او تقدیر کردیم.



آرش - صبحی July 18, 2019 05:42 PM

وقتی سردار اشتری سرکرده انتظامی میگوید تیغ پلیس کند میشود یعنی اینکه اگر تیغ سرکوب بنفع مردم کند شود و قانون جایگزین تیغ پلیس بشود یا به تعبیری فراقانونی عمل کردن از دستور کار خارج شود و قانون جایگزین گردد پلبس نمیتواند بمردم زور بگویئد وفاطمنه اره های رژیم نمیتوانند بجان زنان ودختران مردم بیفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: