آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 مرداد ماه 1398 = 03-08 2019

شعار رکیک توسط مجری لومپن صداوسیما

یک شوخی نا‌بجای دیگر یا توهین زشت فوتبالی در یکی از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما توسط یکی از مجریان برنامه زنده کافی بود تا بار دیگر هواداران یکی از تیم‌های پرطرفدار ایرانی به این اتفاق واکنش تندی نشان دهند.

به گزارش شرق، ماجرا از این قرار است که روز جمعه خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه لوگوی باشگاه استقلال به دلیل بدهی ۳۰۰ میلیون‌تومانی توقیف شده است؛ همین خبر منجر شد تا روز گذشته مجری برنامه «سلام صبح‌بخیر» این موضوع را با لحنی توهین‌آمیز که از حالت کری‌خوانی خارج بود، بیان کند.

یکی از جنجالی‌ترین مجریان تلویزیون که البته سن و سال و تجربه زیادی در این زمینه ندارد، علی مرادی است که با سن کم و تجربه اندک در اجرا، به راحتی آنتن زنده را در اختیار گرفته و به صورت بداهه جملات توهین‌آمیزی را علیه پرسپولیس به زبان آورد و کری‌ای را روی آنتن زنده شبکه استانی هرمزگان خواند که اصولا این شعار توسط صداوسیما هنگام پخش مسابقات فوتبال سانسور می‌شود!

نکته عجیب و قابل تأمل این بود که صداوسیما نسبت به توهین‌های زشت علی مرادی واکنش خاصی نشان نداد، اما همان زمان با ابراز امیدواری پیمان یوسفی مبنی بر حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال، او برای مدتی به صورت غیرعلنی ممنوع‌التصویر شد تا به نوعی با تنبیهی نانوشته روبه‌رو شود!

اتفاقی که با رشد فضای مجازی در حال رخ‌دادن است توهین مجریان شبکه‌های تلویزیونی دولتی صداوسیما را بیش از پیش نمایان کرده است که به بهانه کری‌خوانی با رقیب از عبارات سخیفی استفاده می‌کنند و بعد از اینکه توهین زشت یا به زعم خود کری مربوطه را مطرح کردند، با مظلوم‌نمایی و انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران پوزش می‌طلبند.

از انتقادات دیگر اینکه اصولا صداوسیما نسبت به اتفاقات پیش‌آمده موضع منفعلانه‌ای می‌گیرد و طوری رفتار می‌کند که با گذر زمان این مسئله به فراموشی سپرده شود. عدم گزینش تخصصی مجری‌گری و عدم برگزاری‌های دوره‌های فن بیان، دوری و خداحافظی اجباری را برای مجریان کاربلد ایجاد کرده و حالا مجریانی در رأس کار هستند که با رمز «جوان‌گرایی» بدون هیچ تخصص و گذراندن دوره‌های تخصصی وارد صداوسیما شده‌اند.




www.youtube.com/watch?v=HpOYZ0rP31U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



افشین August 4, 2019 12:11 PM

پس از اظهارات توهین آمیز مجری ولایت فقیه در تلویزیون به لوگوی تیم استقلال، یک لمپن دیگر به نام سامان گوران نیز به پرسپولیسی ها اهانت کرد این دو در واقع از یک قماشند و بنا به دستور مقامات رژیم برای تفرقه انداختن بین هواداران میلیونی دو تیم دست به هر کاری می زنند سرگرم کردن مردم و بخصوص جوانان با فوتبال و درگیری های هواداران با هم، ترفند وزارت بدنام اطلاعات است تا جوانان را از عامل اصلی بدبختی و فلاکت مردم ایران، غافل نموده و به جان هم بیندازد جوانان ایران زمین باید هوشیار باشند دشمن اصلی ملت ایران، آخوندها هستند هر اعتراضی باید در جهت مخالفت با آنها در استادیومها و شبکه های اجتماعی سازماندهی شود هدف اصلی اینگونه درگیریها هدر دادن انرژی جوانان است و نفعش را آخوندهای شیاد خواهند برد شعار اصلی «مرگ بر اصل ولایت فقیه» باید باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali August 6, 2019 11:01 AM

این توهین ها هدفمند است و آن درگیر کردن ذهن جوانان‌و دور کردن آنها از اعتراضات به مشکلات معیشتی و اقتصادی و اجتماعی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: