آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 تیر ماه 1398 = 20-07 2019

نفت‌کش توقیف شد چون تصادف کرده‌ بود!

مدیرکل «بنادر و دریانوردی» هرمزگان، ‌گفت: نفت‌کش بریتانیایی «سنتا ایمپرو»، پیش‌از توقیف‌اش، با یک شناور ماهی‌گیری در تنگه هرمز برخوردی داشته است.

الله‌مراد عفیفی‌‌پور، افزود: نیروهای کشتی ماهی‌گیری آسیب‌دیده با نفت‌کش بریتانیایی تماس می‌گیرند، اما پاسخی نمی‌گیرند و بنابر قانون موضوع را به اداره کل بنادر و دریانوردی خبر می‌دهند. ما هم به نیروهای نظامی خبر دادیم و آن‌ها نفت‌کش بریتانیایی را به لنگرگاه بندرعباس آوردند تا ماجرا بررسی شود.»

این در حالیست كه نیروی دریایی سپاه، اعلام کرد این نفت‌کش اصل آمد و‌ شد بی‌زیان در آب‌ها را زیرپا گذاشته و با پس‌ماندهای انبارهای نفتی‌اش، محیط‌ زسیت دریا را آلوده‌ کرده؛ از مسیر خروجی تنگه هرمز به این تنگه وارد شده، دست‌‌گاه موقعیت‌یاب‌اش رو خاموش کرده و به تذکرهای پیاپی شناورهای سپاه توجه نکرده بود.




پلنگ ایران زمین July 20, 2019 01:29 PM

دروغ کارِ این کاروانِ اهریمن است نخست با شتاب و بدونِ اندیشه دروغی میگویند پس از آنکه می بینند دروغشان خریداری نداشته است٬ دروغِ دیگری سرهم می کنند و اگر باز هم کسی آنان را باور نکرد٬ باز هم دروغِ دیگری می گویند پس از چهار دهه بدینگونه دروغ گفتن به مردمِ ایران و خپه کردنشان٬ چیزِ دیگری یاد نگرفتند و به خِرَدِ خود میتوانند به انگلیس و دیگر کشورها اینچنین دروغ بگویند و کار را پیش ببرند
ای نادانان٬ دندانهایِ انگلیس بسیار تیزتر از دندانهایِ شما می باشد خواهیم دید که چگونه در برابرِ اینان تاب خواهید آورد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: