آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 تیر ماه 1398 = 20-07 2019

تنش با آمریکا؛ توصیه احمدی‌نژاد به خامنه ای

احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای تفصیلی با روزنامه "نیویورک‌تایمز" خواستار گفتگو برای حل اختلافات ریشه‌ای بین جمهوری اسلامی و آمریکا شده، اختلافاتی که به گفته احمدی نژاد فراتر از موضوع برجام و مساله هسته‌ای است.

این روزنامه در گزارشی با تیتر" برخی تندروها در ایران خواستار گفتگو با ترامپ هستند" مصاحبه یك ساعته تلفنی اخیر خود با احمدی‌نژاد را منتشر كرده است.

وی در بخشی از این مصاحبه گفته است: "ترامپ مرد عمل است. او همچنین یک تاجر است و بنابراین قادر به محاسبه سود و زیان و تصمیم‌گیری بر این مبناست. ما به او می‌گوییم، بگذارید هزینه‌های بلندمدت (تنش و یا همکاری) بین دو کشور را محاسبه کنیم و کوته‌بین نباشیم."

احمدی‌نژاد به نیویورک تایمز گفته است، ایران و آمریکا باید به صورت مستقیم با یکدیگر گفتگو کرده و اختلافات 40 ساله خود را که از ماجرای بحران تسخیر سفارت آمریکا در تهران آغاز شده و حالا به مسایل و مشکلات بر سر سیاست‌های منطقه‌ای و دیگر اختلافات رسیده را حل و فصل کنند.



شاپور July 20, 2019 12:22 PM

خرفتی و حماقت کنونی حد و مرزی ندارد برای همین بوده که فقط در شغل تیر خلاص زنی موفقیت داشته و بس
آخر ای عمله، چرا با همسطح های خودت گفتگو نمیکنی تا اینقدر مضحکه دنیا نشوی

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور July 20, 2019 02:31 PM

ظاهرا دارند احمدی نژاد را برای انتخابات اینده رو میکنند تا در طی صدارت ایشان توافقات پنهان با امریکا به روی آب بیاید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 20, 2019 03:00 PM

احمدی نژاد٬
اکنون آخوندها شما را برایِ برانداختن تحریم ها به جلو انداختند
باید گفت موضوع سرِ گرفتنِ سفارت آمریکا در تهران و گروگان گیری و یا سیاست هایِ خاورمیانه نیست اگر کسی از یک خانوادهٔ مهربان٬ به پدرو مادر و همچنین به خواهر و برادرِ خود بدی و کینه توزی کند٬ همسایه به او پشت میکند یعنی شما می خواهید کشتار و چپاولِ ایرانیان و همچنین بدنهادی که سببِ بهم ریختنِِ جهان شده است و همهٔ جهانیان می بینند را پوشش دهید؟ اگر شما در اندیشهٔ گفتگو و میانجیگری در آشتی باشید٬ باید گفت که در اشتباهید و پاسخِ سختی خواهید شنید زیرا سخنِ مستر پرزیدنت ترامپ یکیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 20, 2019 03:14 PM

احمدی نژادداره گلاب میخوره یادش رفته اون زمانیکه با دستور مرشدش با آنهمه جار وجنجال وکشتار وخونریزی به پاستور رفته بود چه سخنان بچه گانه ای بر زبان میآورد آنقدر قطعنامه بدهند تا قطعنامه دو پاره بشه فراموش کرده که با هزینه های میلیون دلاری این مردم و بصورت گله ایو فامیلی وخانوادگی میرفت نیویورک تا برود ازپشت تریبون سازمان ملل برای آمریکا واسرائیل خط ونشان بکشید وآن مزخرفات را بگوید حالا شده محلل و منجی مناقشات جمهوری اسلامی و آمریکا همانطوریکه پرزیدنت ترامپ دیروز اعلام کرد این رژیم در کلیت ودر ماهیت خودش یک مجموعه درد سر ساز وناآرام است و تنها راه خلاصی از شر چنین مجموعه خبیثی زدن ریشه آنست

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیومرث July 20, 2019 06:18 PM

اون ممه رو لولو برد
بابا جون آب رو بریز اونجا که میسوزه
یادش بخیر ای احمقی نژاد می‌گفت😀

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: