آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 اردیبهشت ماه 1400 = 07-05 2021

راهپیمایی "آتش به اختیار" روز "قدس" در قم برگزار شد

به گزارش ایرنا، با وجود اعلام ممنوعیت هر گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت روز قدس به دلیل شرایط کرونایی، یک راهپیمایی خودرویی روز جمعه با عنوان «آتش به اختیار» در قم برگزار شد.

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی دقایقی بعد با حذف تیتر این خبر نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت خودجوش با حضور جمعی از مردم در قم برگزار شد.

رسانه های وابسته به سپاه پاسداران هم با انتشار تصاویری از تجمع چند زن چادری و مرد بسیجی و تعدادی کودک خردسال نوشتند: حضور آتش به اختیار مردم قم در راهپیمایی روز قدس با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل. مردم قدرشناس و همیشه در صحنه قم بار دیگر در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه داشتند تا باز هم خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند و مسلمانی و غیرت ایرانی بودن خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به رخ جهانیان بکشند.

این منابع گزارش دادند: در تهران نیز مراسم خودجوش گرامیداشت روز جهانی قدس صبح امروز در میدان فلسطین برگزار شده و پرچم فلسطین در این میدان به اهتزاز درآمد و همچنین پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: