آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 مرداد ماه 1398 = 04-08 2019

مستندی که از بی بی سی پخش شد، فاجعه است

شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی با پخش مستندی درباره مازیار ابراهیمی، گزارش داد که او بعد از اعتراف کامل در صداوسیما به ترور «شهید احمدی‌روشن» و آموزش دیدن در اسرائیل، حالا از زندان آزاد شده و اکنون در آلمان به سر می‌برد.

به گزارش بهارنیوز، ابراهیمی در این گزارش، شرحی از نحوه و دوره بازداشت و اعتراف تلویزبونی در صداوسیما تا آزادی خود را بیان كرده است.

عبدالله رمضان‌زاده (فعال سیاسی و سخنگوی دولت خاتمی) در توئیتی با اشاره به این موضوع نوشت: این گزارش، فاجعه است. سخنگوی دولت یا وزارت اطلاعات باید اعلام موضع کنند. این گزارش اگر صحت داشته باشد باید گفت باند سعید امامی احیاء شده اند.



آرش - صبحی August 4, 2019 03:41 PM

صد در صد درست است واگرواما ندارد باند سعید امامی زنده بود ودر سایه قرار داشت باند سعید امامی دست نخورده باقی مانده بود و درکنف حمایت ولایت فقیه قرار داشتند وهر وقت هم نیاز بوده از آنها استفاده شده مستند یک نمونه ان بود آنانیکه زن سعید امامی را بازجوئی میکردند یک سر وکله از سعید امامی وباند او بالاتر بودند برای اینکه رهبر فرزانه وخونخوار حکومت به چنین جانورانی همیشه نیاز داشته ودارد آقای رمضانزاده با طرح چنین سئوالی میخواهد بگوید اگر ما بودیم فاجعه نبود چرا بود عزت ابراهیم نژاد و اکبر محمدی و دیگر زندانیان دوران اصلاحات را شمارش کنید خواهید دید که شما هم دست کمی از سعید امامی نداشتید سرشت وجوهره این نظام آدمخواری است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو August 4, 2019 07:53 PM

آیا فقط همین مازیارابراهیمی تنها درآلمان بسرمی برند و یا ده ها همچون ایشان درآلمان و دردانشگاها و محافل دورهم نشینی و تظاهرات درآلمان بسر می برند این فرد چگونه وارد آلمان شده است و چگونه ویزا دریافت کرده و دعوت کننده گان ایشان چه کسانی درآلمان هستند برای صدورویزا علاوه براطلاعات شخصی و مالی نیاز به مدارک دعوت کننده أرآلمان آنهم با مدارک مالی و سکونتی و بیمه وغیره دارد درهای بازاروپا برای تردد عناصرآخوندی و جنایتگران همیشه بازبوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: