آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 تیر ماه 1398 = 22-07 2019

چند درصد مردم در انتخابات شرکت می‌ کنند؟

اعتمادآنلاین: یک نماینده تهران در مجلس، انتخابات مجلس یازدهم را غیرقابل پیش‌بینی دانست و گفت: همان‌طور که می‌بینید، لحظه‌به‌لحظه که به انتخابات نزدیک می‌شویم نظرات مردم تغییر می‌کند.

محمود صادقی، ادامه داد: ظاهراً اوایل خردادماه یک نظرسنجی در تهران انجام شده که بالای 20 درصد مردم گفته‌اند در انتخابات شرکت می‌کنیم. برخی ممکن است بگویند این آمار پایینی است، در حالی که دوره گذشته درصد مشارکت مردم تهران در انتخابات به 40 درصد نرسیده بود. احتمالاً نزدیک انتخابات که می‌شویم احتمال مشارکت افزایش می‌یابد.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه مردم از عملکرد مجلس دهم رضایت ندارند، گفت: در مجموع مردم از وضع موجود و همچنین مجلس ناراضی‌اند. مردم وقتی به صندوق رای مراجعه می‌کنند ولی می‌بینند که صندوق رای علاج دردهایشان نیست، ناامید می‌شوند. در واقع اتفاقاتی می‌افتد که به نوعی می‌خواهند مردم را از صندوق‌‌های رای ناامید کنند و یک نوع روی‌گردانی پدید آورند. به همین دلیل کلاً مردم نسبت به شرکت در انتخابات بدبین و ناامید شده‌اند.



شهنام July 22, 2019 01:34 PM

مردم آزاده ی ایران سالهاست که در انتصابات رژیم شرکت نمیکنند آنها هم که رای دادند یا از ترس و فشار سگهای بسیجی بوده یا از حماقت و اعتماد به سبز و بنفش و یا از شدت گرسنگی و فقر به خاطر یک گونی سیب زمینی و یا کمی پول ولی مطمئن هستم امسال ده درصد هم در انتخابات مشارکت نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 22, 2019 01:56 PM

اگریک نظر سنجی واقعی وبدون دخالت دولت و بدون دخل وتصرفات انچنانی در کشور صورت بگیرد بوضوح روشن میشود که امار مورد اشاره آقای محمود صادقی اصالت ندارد باتوجه باینکه هنوز کمپین های امتناع و تحریم ودرخانه بنشینیم در حال برنامه ریزی است وهنوز هیچ اقدامی در مسیر تحریم انتخابات شکل نگرفته، میتوان با صراحت گفت انتخابات اسفند ماه با فرض اینکه رژیم اسلامی هنوز سرپا ایستاده باشد باعدم استقبال شدید مردم مواجه خواهد شد که همین امر موجب وحشت همه کارگزاران رژیم شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: