آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1400 = 05-05 2021

دولت بلژیک درخواست مبادله تروریست "اسدی" را رد کرد

بلژیک حاضر نیست اسدالله اسدی را با زندانیان غربی در ایران مبادله کند

حکم ۲۰ سال زندان دیپلمات جمهوری اسلامی متهم به تلاش برای بمب‌گذاری در فرانسه قطعی شد

داددستان فدرال بلژیک اعلام کرد که یک دیپلمات رژیم ایران به علت برنامه‌ریزی برای بمب‌گذاری در فرانسه، با امتناع از ارائه دادخواست تجدیدنظر، محکومیت ۲۰ سال زندان خود را قطعی کرد.

وکیل اسدالله اسدی، روز چهارشنبه در زمان جلسه دادگاه تجدیدنظر اعلام کرد موکلش صلاحیت دادگاه را به رسمیت نمی‌شناسند و درخواست تجدیدنظر نمی‌دهد.

اتهام دیپلمات جمهوری اسلامی در این پرونده که به‌عنوان مامور ارشد وزارت اطلاعات معرفی شده است، «سوء قصد تروریستی» و «مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی» بود. وی از سوی دادگاه بلژیک به اشد مجازات محکوم شد.

در همین حال اعلام شد که بلژیک حاضر نیست اسدی را با زندانیان غربی در ایران مبادله کند.

به گزارش رادوی فرانسه، خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر از قول رئیس دادسرای شهر "آنورس" نوشت که دولت بلژیک با استناد به جدایی قدرت و استقلال دستگاه قضائی این کشور از تصمیم‌های سیاسی تضمین کرده که اسدالله اسدی با زندانیان غربی در زندان‌های جمهوری اسلامی مبادله نخواهد شد و حاضر نیست در اینباره با حکومت ایران گفتگو کند.

از زمان به روی کار آمدن جمهوری اسلامی در ایران این اولین بار است که یک دیپلمات و کارمند ارشد حکومت ملایان در اروپا به اتهام تروریسم به زندان محکوم شده است.



اسمال در نیویرک February 23, 2021 10:41 AM

همان انیس نقاش که گور بگور شده چهره انقلاب را نشان داد
همانکه بختیار کُشت تبادل شد و از زندان فرانسه آزاد شد گل انداختید گردنش اون زمان حاجی باید اعتراض میکردی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا February 23, 2021 03:24 PM

هموطنان مثل , یابوی که میخواست , هم از تبره بخورد و هم از اخور را همه میدانیم , این گوسفند که در خانه ملت لانه کرده و همیشه دو پهلو عرعر میکند خوب میداند که تمام این ترور ها,انسان کشی ها ورذالت ها از کارخانه بیت رهبر کودک کش سر چشمه می‌گیرد
این گوسفند های رهبر ملت کش که پی در پی مثلا قانون های رنگ و وارنگ تصویب میکنند باید بدانند که هم ملت ایران وهم قدرت های غربی بخوبی میدانند که این کش و قوص ها با تلفن لانه جنایت و ادم کشی صورت می‌گیرد
روزی خواهد رسید که تمام شما جنایتکاران باید جواب گو باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: