آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 مرداد ماه 1398 = 24-07 2019

کره شمالی یک کشتی روسی را توقیف کرد

به گزارش اسپوتنیک، معاون مدیر شرکت "شرکت ماهیگیری شمال شرقی" اعلام کرد: نگهبانان مرزی کره شمالی کشتی ماهیگیری این شرکت روسی را توقیف کردند.

اشاره شده است که این حادثه در ساعت 4 صبح در شب 17 ژوئیه رخ داد. طبق گفته سدلر، توقیف کشتی در 55 مایل دریایی از قلمرو کره شمالی رخ داده است. وی افزود که نمایندگان دولت کره شمالی وارد کشتی در حال حرکت شدند و کلیه وسایل ارتباطی را قطع کردند و سپس آن را به بندر ونسان منتقل کردند.

معاون مدیر شرکت توضیح داد که هنوز نتوانسته هیچ ارتباطی با ملوانان برقرار نماید و نماینده سفارت روسیه در پیونگ یانگ تنها توانست از کشتی توقیف شده بازدید کند. ملوانان کشتی هنوز داخل کشتی مستقر هستند، بجز کاپیتان، دستیار او و دو متخصص کره جنوبی، که به هتل منتقل شده اند و آنجا تحت بازداشت هستند.



Dariush July 24, 2019 01:07 PM

پوتین به کیم جان: اجناس در کشتی سالم به دستت رسید؟ (بله) خدا را شکر! حالا در دهان هر ملوان یک حبه قند گذاشته و کشتی را آزاد کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 24, 2019 09:45 PM

دقیقا" این ظاهرسازی کشتی ماهیگیرانه ودرحقیقت حمل تجهیزات نظامی وموشکی و اتمی روسیه به کره شمالی را هم چندی پیش رژیم آخوندی درجهت فرستادن پول و تجهیزات نظامی وموشکی به سومالی انجام داد که برای ظاهرسازی مدتی کشتی ماهیگیری آخوندی دربندرسومالی توقیف شده بود پروازپهبادهای اخوندی ازدورن کشتی های ماهیگیری درخلیج فارس انجام مبشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: