آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 مرداد ماه 1398 = 29-07 2019

فیلم؛ هر چه به مراکز قدرت نزدیکتر باشی،.....

فیلم زیر: هر چه به مراکز قدرت نزدیکتر باشی،‌ لقمه حرام چرب تر است

ماجرای گم شدن پنج هزار تُن گوشت وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی

جانشین وقت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و متهم پرونده گوشت‌های برزیلی، گفت: در بررسی هایی که از سردخانه دنا داشتم متوجه شدم ۵ هزار تن گوشت وارد ولی گم شده است!

علیرضا خلیلی در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده متهمان واردات گوشت‌های برزیلی پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان با اجازه رئیس دادگاه برای ارائه دفاعیات به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و اظهار کرد: ما در این دادگاه فعلا در جایگاه متهم هستیم و هنوز اتهامی اثبات نشده است و ریختن آبروی یک انسان به منزله ریختن خون انسان است بنابراین عکس گرفتن از کسانی که هنوز اتهامشان اثبات نشده و نشر آن در رسانه ها کار درستی نیست.در این هنگام قاضی صلواتی خطاب به متهم گفت: عکس گرفتن کار درستی است زیرا این دادگاه براساس استجازه از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است

وی در ادامه افزود: این موضوع،‌ در حد رسیدگی در تعزیرات است نه دادگاه انقلاب؛ البته هرکس تخلفی انجام می‌دهد باید به آن رسیدگی و فرد متخلف مجازات شود. ضمن اینکه کیفرخواست این پرونده تناقض‌های فراوانی دارد و در ابتدای کیفرخواست یک موضوع و در انتهای آن موضوع دیگری مطرح شده است.خلیلی اضافه کرد: چندین بار از سازمان پشتیبانی امور دام به ما نامه زدند و گفتند که شما حق ندارید نظارت کنید. زیرا ما در ماجرای 5 هزار تن کالا که در بازه زمانی 15 شهریور تا 15 آذر 97 وارد و به سازمان امور دام اعلام نشده بود، ورود کرده بودیم و از ما می‌خواستند به این موضوع ورود نکنیم و آقای توسلی مدیرکل نظارت به من گفته بود اگر ادامهه بدهی برایت پرونده درست می‌کنم.وی گفت: شرکت بین المللی کوشا ستاره واردکننده گوشتهای منجمد است اما در این پرونده نامی از واردکننده و تحویل دهنده گوشتها وجود ندارد.




www.youtube.com/watch?v=OhV91nr6HSA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: