آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 تیر ماه 1399 = 22-06 2020

به علت ننوشتن نامه عفو به خامنه ای به زندان رفت

سپیده قلیان، فعال مدنی که در جریان اعتراضات هفت‌تپه به پنج سال حبس محکوم شده بود،به علت ننوشتن نامه عفو به خامنه ای به زندان اوین منتقل شد.

خانم قلیان پیشتر با انتشار ویدئویی از خود گفته بود که قاضی اجرای احکام از او خواسته است “درخواست عفو به رهبری” بنویسد و چون او از این کار سر باز زده، بای برگردد و ۵ سال حبس خود را بگذراند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، خانم قلیان آذرماه ۹۸ توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

این فعال مدنی که در جریان اعتراضات کارگران هفت تپه بازداشت شده بود، در مجموع به ۱۸ سال حبس محکوم شد. او به همراه فعال کارگری اسماعیل بخشی پس از بازداشت اولیه خود اعلام کردند که مورد شکنجه و اعترافات اجباری قرار گرفته‌اند. افشاگری آن‌ها باعث شد تا بار دیگر بازداشت شوند.

تصاویر ویدئویی منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او در تجمعی مردمی در خوزستان در حالی که برگه‌ای را به دست دارد شعار می‌دهد: «نه تهدید، نه زندان دیگر اثر ندارد. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=kZayM4waRRM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام November 18, 2019 11:42 AM

سمبل مقاومت مردم ایران آن زنیست که روی پل عابر پیاده با سر بی‌حجاب مرگ بر خامنه‌ای میگفت نه کسانی که جرات ندارند حتی اسم خامنه‌ای را به زبان بیاورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: