آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 شهریور ماه 1398 = 25-08 2019

ممانعت از آزادی علیرغم وثیقه دومیلیارد تومانی

ممانعت از آزادی عسل محمدی، علیرغم تامین وثیقه سنگین دومیلیارد تومانی

علیرغم تأمین وثیقه سنگین دو میلیارد تومانی از سوی خانواده عسل محمدی، دستگاه قضایی با فشارهای وارده توسط نهادهای امنیتی در این پرونده، از آزادی وی ممانعت کرده و این عضو بازداشتی نشریه «گام» کماکان در زندان اوین بسر می‌برد. روز یکشنبه ۱۳ مرداد عسل محمدی یکی از هفت متهم پرونده موسوم به هفت‌تپه، پس از حضور در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دوباره بازداشت شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸، علیرغم تأمین وثیقه سنگین دو میلیارد تومانی جهت آزادی عسل محمدی، شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران از پذیرش قرار وثیقه خودداری کرده است و این عضو بازداشتی نشریه «گام» کماکان در زندان اوین بسر می‌برد.

یک منبع مطلع در این رابطه به گزارشگر کمپین می‌گوید: «مادر عسل محمدی امروز با تأمین وثیقه سنگین دومیلیارد تومانی جهت آزادی فرزندش به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران مراجعه می‌کند که در جواب وی گفته می‌شود که نیازی به تأمین وثیقه نیست و تا دو هفته دیگر برای فرزند شما حکم صادر خواهد شد.»

گفته می‌شود که عدم قبول وثیقه خانم محمدی از سوی دستگاه قضایی به دلیل فشارهای صورت گرفته توسط نهادهای امنیتی در رابطه با این پرونده عنوان‌شده است.

عسل محمدی، در تاریخ ۱۳ آذرماه سال گذشته نیز در منزل شخصی در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتقل شده بود. وی در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۹۷، با تودیع قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.



پلنگ ایران زمین August 15, 2019 06:57 PM

اینهمه آز برایِ چیست؟
برایِ یک زندگیِ لاکچری٬ آنهم رایگان و از جیبِ ایرانیان و بیگانگان؟
مرگ بر شما اهریمنانِ زشت خوی و زشت روی
خودتان خوب می دانید که مردم و گروگانها را بیهوده دربند میکنید تا از خانواده هایشان دزدی کنید و تفریح تان هم دیدنِ خونِ مردم است و بجز این کردارهایِ زشت کارِ دیگری ندارید
شماها بزودی با یاریِ آمریکا و اسرائیل از گویِ زمین ناپدید شده و زندانیان جایِ خود را با شادمانی به مزدورانِ بسیاری خواهند داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: