آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 مرداد ماه 1398 = 04-08 2019

روزی هیچ چیزی نداشت یکباره میلیاردر شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس ششم می‌گوید: وقتی افراد بر اساس نظر شورای نگهبان به مجلس می‌آیند دیگر خود را در برابر ملت مسئول نمی‌دانند، چرا نماینده‌ای که روزی هیچ چیزی نداشت یکباره میلیاردر می‌شود؟ وقتی پسر نماینده‌ای می‌گوید چهارتا شغل دارم این یعنی چه؟ موارد از این دست بسیار است.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد با بیان اینکه این امتیاز گرفتن ها و باج‌گیری‌ها به مرور زمان به همه ارکان نظام سرایت می‌کند و تنها در مجلس نیست به خبرآنلاین گفت: اگر همین الان ثروت کسانی را که در دوره‌های گذشته به مجلس آمده‌اند را محاسبه کنند و با امروز مقایسه کنند خواهد دید که کسانی که روزی هیچ چیزی نداشتند امروز صاحب میلیاردها مال و اموال شده‌اند.چرا باید این اتفاق بیفتد؟

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم گفت: کسانی که میلیاردها پول صرف آمدن به مجلس می‌کنند، در صورتیکه تمام حقوق مجلس از اول تا آخرش به میلیارد نمی‌رسد طبیعتا باید چندین برابر آن توقع داشته باشد و این اصل فساد است.



آرش - صبحی August 5, 2019 08:35 AM

ملت ایران و دیگرملتهای جهان باید این خبر واین گزارش را بیینه ودلیل متقنی برای فساد زیر بنائی ونهادینه شده وسیستماتیک در نظام جمهوری اسلامی بدانند حسین انصاری راد بعنوان یک شیخ وبعنوان یک نماینده چند دوره ای در مجلس دارد دادخواست فساد علی خامنه ای و روح الله خمینی و همه کارگزاران رژیم اسلامی را از روز نخست تا امروز را به محکمه تاریخ ارائه میکند این دادخواست گرچه بسیار کوتاه نگارش شده اما عمری به درازای 40 سال فساد وجنایت و خیانت ملایان را بمحکمه تاریخ میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرشید August 5, 2019 01:07 PM

خود عظما گفت که پول غسل در حمام منصور مشهد را نداشته است (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 5, 2019 01:54 PM

پس از براندازی و فراریانِ بسیار٬ خواهیم دید که چند ٪ از مردم کار می کنند و چگونه وزارت خانه ها٬ مدریران و سرپرستان ووو٬ تهی خواهند ماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: